حمله به خرید یحیی; ستاره پرسپولیس بود و نبودش اصلا مهم نیست

حمله به خرید یحیی;  ستاره پرسپولیس بود و نبودش اصلا مهم نیست

مرتضی فنونی زاده بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این تیم در آستانه حضور در لیگ برتر جدید و احتمال حضور بانوان در مسابقات باشگاهی در ورزشگاه ها اظهار داشت:

آیا می دانستید تامیروف از پرسپولیس رفت؟

این بازیکن نباید از اول می آمد و اشتباهی رخ داد. او اصلا فوتبالیست نبود. فقط گل محمدی قبول کرد وگرنه همه فهمیدند این بازیکن فوتبالیست نیست.

با غیبت تمیروف و عدم جذب مهاجم، آیا ناک پرسپولیس در این پست ضرر نمی کند؟

بودن یا نبودنش فرقی نمی کرد، اما قطعاً بهتر بود آن را جلو ببریم. اما با حضور بازیکنانی مثل وحید امیری، عالیشاه یا نعمتی که می توانند به مهاجم اضافه شوند، مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. پاکدل و مهدی عبدی هم هستند که امیدوارم به زودی برای مسابقات آماده شوند. اصولا نمی توان سراغ بازیکنان خارجی رفت چون قیمت آنها خیلی بالاست.

فکر می کنی پرسپولیس قبل از شروع لیگ بازیکنی را در این پست جذب کند؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد. اگه کار نکرد مشکلی نیست البته تنها کار مثبتی که آقای درویش در باشگاه انجام داده است، آوردن کادر مورد نظر است.

درباره تفاوت یحیی گل محمدی و درویش چه اطلاعاتی دارید؟

ما هیچ اطلاعاتی نداریم. این اختلافات درست مثل مشکلات گروه 1+5 پشت درهای بسته است و اصلا نمی دانیم در باشگاه چه خبر است. اما نتایج اتفاقات اخیر نشان می دهد که درویش هر کاری که یحیی گل محمدی می خواهد انجام داده و حداقل 90 درصد از افرادی که یحیی می خواهد را با خود برده است! شاید فقط یک مهاجم مورد نظر او را نیاوردند و این مشکلات پیش آمد.

به نظر شما گل محمدی حق دارد از این بابت با باشگاه قهر کند؟

نه! استغفورالله قرآن خدا غلط نیست! پرسپولیس پارسال این همه بازیکن بد جذب نکرد؟ کسی چیزی گفته؟ به فضل خدا هیچ کدام به پرسپولیس آسیبی نمی رسانند و تقریبا یکی یکی می روند. مدیرعامل جدید از بدو ورود گل محمدی تمام خواسته هایش را انجام داده است.

گفته می شود فیفا از ایران خواسته است تا مسابقات باشگاهی را با حضور بانوان برگزار کند. آیا اطلاعاتی در این مورد دارید؟

فیفا قطعا چنین تمایلی دارد. البته نمی دانم، اما وقتی می گویند مسابقات فوتبال باید خانم ها حضور داشته باشند، مسابقات باشگاهی را هم شامل می شود. داشتم به چند عکس از مردم آلمان و انگلیس نگاه می کردم که فینالیست های مسابقات فوتبال زنان خود را تشویق می کردند. چرا برای زنان خود ارزش قائل نیستیم؟ متاسفانه فوتبالیست های زن در ایران مظلوم هستند وگرنه استعدادهای خوبی در فوتبال در بین دختران ایرانی وجود دارد.

به نظر شما آیا زنان می توانند برای تماشای مسابقات به ورزشگاه بیایند؟

در صورت نیاز از این امر حمایت خواهیم کرد. حضور بانوان در ورزشگاه سطح فرهنگی تماشاگران را بالا می برد. زیرا در حضور زنان بسیاری از امور بیشتر از مردان محترم است. مطمئنم از این به بعد با توجه به جمعیت بیشتر بانوان پرسپولیسی، اگر مجوز حضور به آنها داده شود، ورزشگاه بیشتر از استقلالی ها حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید