حمله به طارمی در آستانه ال کلاسیکو پرتغال

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و در شرایطی که در چهار بازی اخیر موفق به گلزنی نشد، در دقیقه 86 این دیدار جادوی خود را شکست و دروازه را باز کرد. حریف. .

این بازیکن 30 ساله که در زدن پنالتی تبحر خاصی دارد در دیدار با ویسلا نیز سعی کرد به تیم پورتو کمک کند. طارمی در دقیقه 13 پس از برخورد در محوطه جریمه ویزلا به زمین رفت اما داور سریعا او را به دلیل دخالت کارت زرد جریمه کرد.

اگرچه طارمی با گلزنی در دقایق پایانی این کارت زرد و ناکامی را جبران کرد، اما یکی از رسانه های نزدیک به باشگاه اسپورتینگ لیسبون که یکی از رقبای دیرینه پورتو است، به طارمی برای زدن پنالتی حمله کرد.

وی در مطلبی که وب سایت leonino پس از بازی پورتو با ویسلا منتشر کرد، علاوه بر مقایسه طارمی با مایکل فلپس شناگر آمریکایی (معمای شیرجه در محوطه جریمه)، از داور خواست که وندل بازیکن دیگر را اخراج نکند. انتقاد کرد.

حمله به طارمی در آستانه ال کلاسیکو پرتغال

در بخشی از آن مقاله آمده است: «بازیکنان پورتو به بدترین دلایل بار دیگر قهرمان تاریخ شدند. در دیدار پورتو و ویسلا مهدی طارمی و وندل به ایفای نقش پرداختند که در دقیقه 13 مهاجم ایرانی یک بار دیگر پنالتی را شبیه سازی کرد اما داور نه تنها خطا را تشخیص نداد بلکه به این مهاجم کارت زرد هم نشان داد. از طرفی وندل کمی زودتر در دقیقه 8 روی بازیکن ویژلا خطا کرد و فقط یک کارت زرد دریافت کرد. پس از حمله هفته گذشته به پیت (بازیکن اسپورتینگ)، وندل دوباره از دریافت کارت قرمز مستقیم فرار کرد.

حمله به طارمی و تلاش برای تحت فشار قرار دادن او و داوران در صحنه های مشکوک پنالتی مشکل جدیدی برای مهاجم ایرانی نیست. این اتفاق در فصل گذشته زمانی رخ داد که یکی از هواداران پورتو در روزنامه اسپورتینگ کلاب مطلبی را علیه طارمی منتشر کرد و طارمی او را کلاهبردار خواند.

اما نکته قابل توجه این است که پورتو یکشنبه هفته آینده در هفته بیستم لیگ پرتغال با تیم اسپورتینگ لیسبون دیدار خواهد کرد. دیداری که برای هر دو تیم بسیار حساس است و به ال کلاسیکو پرتغال و رقابت سنتی دو شهر پورتو و لیسبون معروف است.

پورتو اخیرا در فینال آلیانز کاپ اسپورتینگ را شکست داد و عنوان قهرمانی آن جام را به دست آورد و به همین دلیل دور از انتظار نیست که فشار دادن به داوران یکی از دلایل انتشار چنین مطالبی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید