حمله به عین الاسد قدرت نظامی آمریکا را زیر سوال برده است

ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798874

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله از دیرباز گفته است: حمله نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشید به پایگاه تروریستی عین الاسد، قدرت نظامی آمریکا در منطقه و جهان را زیر سوال برده و خالی بودن این نیرو را ثابت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله عسکر در گفت و گو با اروم نیوز گفت: قبل از عملیات هیچکس جرات حمله به یکی از مهمترین پایگاه های آمریکا در منطقه را به این شکل نداشت و این حمله نشان داد که دوران تک همسری به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: سربازان رشید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند که کوچکترین تعارفی به کسی ندارند و اگر کسی قصد حرکت به منطقه را داشته باشد با پاسخ دندان شکن مواجه خواهد شد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف قرار دادن یک پایگاه مهم آمریکایی برای اولین بار و استفاده از موشک های دقیق با نوک زن پیام مهمی برای دنیا داشت و آن تغییر موازنه بود. قدرت در منطقه.”

آیت الله عسکر از دیرباز گفته است: همانطور که جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده است، هدف ما ایجاد و حفظ امنیت و ثبات در منطقه است و سلاح های ما نیز اثر بازدارندگی دارد.

وی افزود: حمله به پایگاه عین الاسد نشان داد که اگر بخواهیم این توانایی را داریم که در مدت زمان کوتاهی به تروریست های آمریکایی در منطقه و جهان پاسخ دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید