حمله به عین الاسد نشان دهنده اغراق در توانایی های نظامی آمریکا بود

ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798879

رحیمی گفت: حمله موشکی ایران به عین الاسد که پایگاهی با سامانه های پیشرفته ضد موشکی است به نوعی نشان از اغراق در تجهیزات نظامی و آسیب پذیری آنها بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رحیمی در گفتگو با اروم نیوز گفت: این حمله همچنین از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در این زمینه خبر داد.

وی تاکید کرد: حمله به عین الاسد اقتدار نظامی ایران و مدرک عملی بازدارندگی جمهوری اسلامی را ثابت کرد.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه گفت: بر اساس اطلاعات سرویس های اطلاعاتی و خبری، عین الاسد یکی از مهم ترین پایگاه های جنایتکاران و اشغالگران آمریکایی در عراق است و بیشترین تمرکز را در بین نظامیان دارد. پایگاه ها».

حجت الاسلام رحیمی گفت: دوران زورگیری آمریکا و رفتار منفعلانه با ترس از قدرت نظامی ابرقدرت ها به پایان رسیده است و حمله به عین الاسد عملاً به این وعده عمل کرد تا دشمن شجاعت پیدا کند. تا با تمام وجود وجود داشته باشد. «ایران و ایرانیان در حال لمس یکدیگر هستند.

وی گفت: تحلیل شبکه های خبری و سیاستمداران جهان در شرق و غرب قدرت موشکی ایران و آسیب پذیری ارتش آمریکا به خوبی عمق تاثیر این حمله را نشان داده است.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه افزود: تبدیل یک کشور به یک قدرت منطقه ای و جهانی مولفه های زیادی از جمله پیشرفت علمی و اقتصادی دارد و یکی از مهمترین عوامل برخورداری از بازدارندگی نظامی است.

حجت الاسلام رحیمی با تاکید بر اینکه همه باید به زبان خود صحبت کنند، افزود: انتقام سخت همانطور که در تعابیر مقام معظم رهبری می گویند، جدا شدن استعمار و استکبار از منطقه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید