حمله تاج به اردوی تیم ملی/ نورالهی مثبت بود سردار شاید!

ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803010

اردوی تیم ملی در آستانه بازی با عراق تحت تاثیر بازیکنانی بود که تاج را گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با آغاز اردوی تیم ملی برای دیدار با عراق، ظاهراً آزمون تاج احمد نورالهی با موفقیت پشت سر گذاشته شد و این بازیکن دیدار مقابل عراق و سپس مقابل امارات را از دست داد. این بازیکن دیروز به محض ورود به کمپ تست داد و پس از قبولی در آزمون اردو را ترک کرد.

به همین دلیل امروز کادر فنی بلافاصله کمال کامیابی نیا را از لیست انتظار برای جایگزینی احمد نور فراخواند.

همچنین شنیده می شود تست تاج گذاری سردار آزمون مثبت است اما این شایعه هنوز 100 درصد تایید نشده است. سردار آزمون که در اردوی باشگاهش حضور دارد مورد آزار و اذیت لفظی قرار گرفت اما هیچ چیز درباره غیبت او در اردو مشخص نیست. فدراسیون فوتبال با برنامه سفر سردار آزمون موافقت کرده و علیرغم مثبت بودن تست تاج سردار آزمون منتظر پاسخ کتبی به وضعیت این بازیکن است.

خبرهای مشابهی از اردوی تیم ملی عراق به گوش می رسد. کاروان این تیم که بدون حضور لژیونر به ایران سفر کرده بود با مشکل ابتلای بازیکنانش مواجه شد.

به گزارش یک منبع آگاه، تست تاج کاروان تیم ملی فوتبال این کشور در تهران برای آماده سازی برای بازی با ایران نشان می دهد که 5 نفر پاسخ مثبت دادند.

یاسر قاسم (مصدوم)، مناف یونس و غیث مهنا تست تاج 3 نفره مثبت بود. تست گل مربی دروازه بان ها، پزشک تیم و آنالیزور نیز مثبت است.

دیدار تیم های ملی ایران و عراق در آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی پنجشنبه هفته جاری از ساعت 18 به وقت ایران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید