حمله شدید به مدیران فدراسیون / عکس

روز گذشته رسانه های مصری از پرداخت کامل مطالبات معوق کارلوس کی روش خبر دادند و این اقدام فدراسیون فوتبال مصر را نمونه ای از از سرگیری مذاکرات برای بازگشت سرمربی سابق ایرانی به نیمکت فراعنه دانستند.

اما یک روز پس از این خبر، کارلوس کی روش پیامی محکم به مدیرعامل فدراسیون فوتبال فرستاد و پرونده بازگشت او را برای همیشه بسته بود.

فدراسیون مصر جریمه کاف سرمربی مصری را به دلیل شرکت نکردن در نشست خبری قبل از بازی جام ملت های آفریقا مقابل کامرون کاهش داد.

سرمربی سابق ایران در پیام انتقادی خود گفت: ولید (مدیر اجرایی فدراسیون مصر) فکر نمی کنم شما فردی باشید که مرا به شام ​​دعوت کردید. چگونه می توانید با این تصمیم یک طرفه به من توهین کنید؟ تو با من رو در رو طوری رفتار میکنی که انگار ما رابطه نزدیکی داریم، اما با من طور دیگری رفتار میکنی.

وی افزود: رئیس فدراسیون مطلع بود که جریمه کاف به دلیل خطای زمانی اعلام شده از سوی کاف و پلیس کامرون بوده و من مقصر نبودم و همه اعضای فدراسیون و کادرفنی شاهد این موضوع بودند.

کی روش ادامه داد: چطور با کار غیراخلاقی این میزان جریمه را از حقوق من کم کردی و به این ترتیب به من توهین کردی. خجالت بکش ولید من سزاوار چنین رفتاری از سوی فدراسیون فوتبال مصر نیستم. قول می دهم در برابر این اقدام غیر اخلاقی شما اقدامات لازم را انجام دهم.

فدراسیون مصر جریمه 25 هزار دلاری عدم حضور در کنفرانس مطبوعاتی مقابل کامرون را از دستمزد مربی کاهش داد تا عصبانیت کی روش را برانگیزد و به نظر می رسد بازگشت کی روش به نیمکت مصر برای همیشه منتفی باشد.

حمله شدید به مدیران فدراسیون / عکس

دیدگاهتان را بنویسید