حمله عجیب رئیس لالیگا به رئال مادرید

حمله عجیب رئیس لالیگا به رئال مادرید

خاویر تباس، رئیس این سازمان در اسپانیا یا لالیگا در نامه ای مفصل از رئال مادرید و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه انتقاد کرد.

تباس در بیانیه ای که به صورت نامه ای نوشته شد، رئال مادرید را به تلاش برای مقابله و تحریم هر گونه ابتکاری که باعث رشد و توسعه سایر باشگاه های لالیگا می شود، متهم کرد.

چند روز پیش طرحی به نام پروژه پایدار توسط مدیران سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو به سایر باشگاه ها ارائه شد. این پروژه که توسط رئال مادرید و فلورنتینو پرز هدایت می شود، با طرح لیگ اسپانیا برای فروش حق پخش تلویزیونی بازی ها که تباس و لیگ اسپانیا به اختصار CVC نامیده اند، مخالف است.

تبس در نامه ای نوشت: «کسانی که پروژه موسوم به پروژه پایدار را امضا کردند بیش از چهار ماه فرصت داشتند تا به تحلیل و ارائه ایده های جایگزین بپردازند، اما در هیچ مقطعی با لالیگا همکاری نکردند. آنها این کار را نکردند، که ما را به این نتیجه رساند که هیچ ایده ای ندارند. این تلاشی برای گیج کردن و نابود کردن پروژه محکمی مانند CVC است که هدفش تقویت لالیگا است.”

تباس با اشاره ویژه به رئال مادرید گفت: مخالفت رئال مادرید با هر طرح جدیدی که منجر به پیشرفت همه باشگاه ها شود، تازگی ندارد. اما در ماه های اخیر شاهد افزایش حجم اتهامات، فشارها و توهین های باشگاه بوده ایم. به نظر می رسد آنها قصد دارند لالیگا را از نظر اعتباری و اقتصادی صدمه بزنند. چرا در مورد لالیگا بهتر و قدرتمندتر به توافق نمی رسیم؟ واضح است که دریافت پیشنهاد از سوی رئال مادرید قابل اعتماد نیست زیرا سخنان آنها عمل آنها را رد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید