حمله مستقل به اسکوچیچ و عابدزاده

حمله مستقل به اسکوچیچ و عابدزاده

محمد نوری کارشناس استقلالی فوتبال کشورمان در واکنش به شکست 2-1 تیم ملی کشورمان مقابل الجزایر به غیبت برخی از حریفان اصلی آفریقایی مان و عدم حضور بازیکنان تاثیرگذار استقلالی در حضور در لیگ برتر اشاره کرد. اردوی تیم ملی اظهاراتی کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان برای اولین بار در رابطه با شکست تیم ملی اظهار داشت: قبلا هم گفته بودیم که متاسفانه انتخاب کادر فنی تیم ملی یک بازی گانگستری بود و افرادی که لیاقت نشستن را نداشتند. اولین تیم فوتبال ایران پیش از این، بسیاری از کارشناسان فوتبال و سرخپوشان می گفتند افرادی که از حضور اسکوچیچ در اردوی تیم ملی به دنبال منافع خود هستند، کادر فنی و حمایت از تیم ملی را تایید می کنند و بازیکنانی را می پسندند که در تیم ملی حضور دارند. لیست تیم

آقای اسکوچیچ، قطر را ترک کنید و دیگر برنگردید! / عابدزاده دو گل زد و الجزایر چهار گل نشد! / چرا بازیکنان تیم قهرمان را روی نیمکت نشاندید؟

وی افزود: ما با تیمی بازی کردیم که اصلا شبیه الجزایر واقعی نبود. تیمی جوان که نیمی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت. حتی شنیدم تعدادی از بازیکنان الجزایر برای اولین بار در تیم ملی خود بازی می کنند. در سال های اخیر شاهد حضور الجزایر در جام ملت های آفریقا بودیم. این تیم با تیم واقعی الجزایر فاصله زیادی داشت اما متاسفانه تیم ملی فوتبال کشورمان ضعیف ترین بازی تاریخ فوتبال را مقابل چنین تیمی انجام داد.

پیشکسوت استقلال افزود: متأسفانه ملی پوشان کشورمان در این دیدار نظم درستی نداشتند، انسجام و وحدت تاکتیکی در خط دفاع از خود نشان ندادند و قدرت تخریب هافبک های حریف را در یک سوم میانی نداشتند. همچنین در فاز هجومی با بازیکنانی مانند آزمون و مهدی طارمی هیچ نشانی از تیم ملی فوتبال ایران نبود، متاسفانه تیم ملی ایران در این دیدار از داخل دروازه تا بالای دروازه بسیار ضعیف بود. حمله کنند.

نوری با اشاره به ترکیب تیم ملی گفت: جای تاسف است که دراگان اسکوچیچ از جاهای دیگر سفارش می پذیرد و ترکیب تیمش توسط دیگران تحمیل می شود. چرا وقتی حسین حسینی با پاک ترین و کمترین گل خورده از قهرمان لیگ برتر در اردوی تیم ملی حضور دارد که بدون باخت این عنوان را کسب کرد اما امیر عابدزاده را در دروازه تیم ملی قرار داد. دروازه بانی که چندان به تیم ملی نزدیک نیست. عابدزاده شاید در یک تیم متوسط ​​در لیگ برتر ایران یک دروازه بان ذخیره باشد اما متاسفانه چنین دروازه بانی از ابتدا پشت دروازه بوده است. عابدزاده دو گل زد و چهار گل نشد! راستی اگر مهاجمان الجزایری دقت می کردند این بازی را با 6 گل می باختیم.

نوری افزود: دو ماه پیش که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد، درباره همین مسائل صحبت کردیم و گفتیم ایران با این مربی به جایی نمی رسد. ما مشتاقانه منتظر آن روزها بودیم. هنوز دیر نشده و تقریبا پنج ماه تا جام جهانی باقی مانده است. پیشنهاد ما این است که اسکوچیچ از قطر به کشورش برگردد تا دیگر تیم ملی آسیب نبیند. البته پرداخت هزینه از دست دادن قرارداد اسکوچیچ به مراتب مقرون به صرفه تر از ضرری است که تیم ملی فوتبال کشورمان از نظر اعتبار و شخصیت در آسیا با آن مواجه خواهد شد.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: متاسفانه نبود بازیکنی مانند صالح حردانی در سمت راست تیم ملی مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است. چرا باید چنین بازیکنی که به گفته همه کارشناسان فوتبال از جمله استقلال و پرسپولیس بهترین مدافع راست حال حاضر کشور است، صادق محرمی روی نیمکت باشد؟ من کاری به نام بازیکنان ندارم. سوال من از سرمربی تیم ملی این است که چرا بازیکنی که در خط جلو بازی می کند و پشتش را خوب می پوشاند نباید در تیم ملی بازی کند؟ از بحث تعصب که بگذریم، جناح راست خط دفاعی تیم ملی در این دیدار واقعا ضعیف بود.

کارشناس استقلالی فوتبال کشورمان افزود: چرا حسین حسین زاده که یکی از مهره های موثر قهرمانی استقلال بود باید در دقایق پایانی مسابقه به میدان بیاید؟ دیدی گل میده تا اومد چرا مهدی مهدی پور اینقدر کم بازی می کند؟ وقتی قهرمان لیگ برتر جایی در تیم ملی نداشته باشد و از همان ابتدا چهره های ضعیف تری در تیم ملی بازی کنند، مشخص می شود که لیست تیم ملی مرتب است که برای یک تیم 85 میلیونی ایرانی اصلا درست نیست. . . تیم ملی جای بازیکنان شخصی نیست.

وی در پایان سخنان خود گفت: با توجه به اینکه هیچ تیمی تمایلی به بازی با تیم ملی ایران ندارد، به نظر می رسد با ادامه این روند حریف بعدی تیم ملی ایران یکی از تیم های ملی یا انتخابی باشد. تیم های لیگ برتر متأسفانه فدراسیون فوتبال ما وزن زیادی از دست داده و به جای اینکه با تیم های درجه یک اروپایی یا آمریکای جنوبی دیداری را تضمین کند، راهی تیم دوم الجزایر شد که با وجود بی اعتمادی به تیم ملی من، مقابل این تیم قرار نگرفت.

دیدگاهتان را بنویسید