حمله نظامیان صهیونیست به شهر البیرا در کرانه باختری رود اردن

بر اساس این گزارش، فلسطینی ها در ورودی شهر البیره با حمله نظامیان صهیونیست مواجه شدند.

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در پی درگیری میان نظامیان صهیونیست و فلسطینی ها در ورودی شهرک البیره، یک جوان فلسطینی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

پیش از این منابع خبری از وقوع درگیری در جنوب نابلس خبر داده بودند. بر اساس گزارش ها، فلسطینیان در ایست بازرسی حواره واقع در جنوب نابلس با حمله نظامیان صهیونیست روبرو هستند.

این گزارش می افزاید: نظامیان صهیونیست با پرتاب گاز اشک آور و شلیک گلوله 56 فلسطینی را در جنوب نابلس مجروح کردند.

همچنین پس از سرکوب راهپیمایی اعتراضی علیه شهرک سازی در اراضی شمال شرقی منطقه بیت دایان در شمال شرق نابلس، روز جمعه بر اثر دود ناشی از گاز اشک آور ده ها فلسطینی خفه و مجروح شدند.

به گزارش منابع رسانه ای در این منطقه، صدها فلسطینی ساکن نابلس و اطراف آن پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به شهادت ابراهیم النابلسی، اسلام صبوح و حسین طه توسط صهیونیست ها از مقابل مسجد بیت دیان راهپیمایی کردند. آنها با استفاده از گاز اشک آور این راهپیمایی را به طرز وحشیانه ای سرکوب کردند.

بر اساس گزارش ها، در جریان حمله ارتش اشغالگر به شرکت کنندگان در راهپیمایی هفتگی در روستای کفر کادوم در شرق قلقیله در شمال کرانه باختری، هفت جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی صهیونیست ها مجروح شدند و ده ها تن. مردم با گاز اشک آور سمی خفه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید