حمله پیشکسوت پرسپولیس به مدیران تیم

حمله پیشکسوت پرسپولیس به مدیران تیم

ضیا عربشاهی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس است که به شدت علیه رهبری این باشگاه صحبت می کند. به همین بهانه با او تماس گرفتیم تا بدانیم چرا هنوز کار هیات مدیره یا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آغاز نشده است. با این حال پیشکسوت پرسپولیس حرف های جدیدی به اخبار ورزشی اضافه کرد که در ادامه می خوانید:

جایی گفتی پرسپولیس شعبه دوم سایپا نیست؟

بله من گفتم و خطابم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بود. الان به رضا درویش می گویم پرسپولیس با سایپا فرق دارد آقا درویش!

تو چی میگفتی

اینجا شما به عنوان مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره در کنار 50 میلیون هوادار پرسپولیس هستید و باید بدانید از کجا آمده اید. بیژن ذوالفقار پیشکسوت من است و احترامش واجب است اما دغدغه اش چیست؟

نگران بودن به چه معناست؟

او عضوی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است اما به جای تماشای بازی پرسپولیس به شبکه «شما» رفت و در دیدار حذفی فولاد خوزستان و مس کرمان صاحب نظر شد. آیا این توجیه دارد؟ مشخص است که او اصلا نگران پرسپولیس نیست!

شاید قبلا به این برنامه و شبکه تلویزیونی دعوت شده باشد؟

ما از کوچه نیامده ایم و همه چیز را می دانیم. ما هم رفتیم تلویزیون و می دانیم که بالاخره 24 یا 48 ساعت قبل از آن دعوت می شوید. پرسپولیس بازی می کند و رئیسش هم زمان با تیمش کارشناس دیگر بازی شده است! حداقل دوستانی که علاقه ای به پرسپولیس ندارند به مجید صدری اجازه داده اند کارش را انجام دهد.

مجید صدری که استعفا داد و رفت؟

با مجید صدری تلفنی صحبت کردم و او به من گفت استعفا نداده است. با همین آقای ذوالفقارنسب بارها مصاحبه شده و گفته اند که به زودی جانشین صدری انتخاب می شود و … از ایشان که مشاور وزیر ورزش هم هستند خواهش می کنم یک پروژه ورزشی در زادگاهش سنندج در نظر بگیرند. ذوالفقار نسب مشاور وزیر نمی تواند از سجادی برای مجموعه ورزشی شهرش بودجه بگیرد و آن را تکمیل کند؟ اگر نمی تواند این کار را انجام دهد، برای پرسپولیس چه کار می تواند بکند؟

آیا به هر حال ذوالفقار نسب یکی از اعضای ورزشی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است و بقیه اعضا باید پول و منابع مالی ثابتی بیاورند؟

کدام یک گلم محمد علیپور عضو مادام العمر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در چند سال اخیر چه کمکی به این تیم کرده است؟ او چه آورد؟ لطفا بفرمایید این توله سگ های بزرگ چه سابقه ای دارند ….. یا مسجد کدام است و برای چه هدفی عضو هیئت شده است؟ اینها باید یکی از خدماتشان را به پرسپولیس بگویند یا حساب کنند فقط به ما خدمت کنند تا دستشان را ببوسیم. این آقایان فقط برای معروف شدن و دیدنشان به پرسپولیس می آیند و هیچ کمکی نمی کنند. البته این سوالات باید توسط وزیر ورزش پاسخ داده شود. کسانی که دوست دارند بیایند اما این حمید سجادی است که باید دلیل انتخاب این هیئت مدیره و مدیرعامل را بگوید؟

اما آیا شما و هم تیمی هایتان رضا درویش را در دهه 60 می شناسید؟

بله رضا درویش مثل 50 میلیون پرسپولیسی دیگر طرفدار پرسپولیس است! من اتفاقاً او را دوست دارم و نمی‌خواهم به خاطر آن لوس شوم. دوستان آمده اند و حالا که انتخاب شده اند می گویند از پدیده یا بدهی پرسپولیس بی اطلاع هستند. پس چرا اومدی اگر الان وضعیت را دیدی و فکر می کنی نمی توانی کار کنی، مرد باش و استعفا بده! محمد حکپور مردی که دید نمی تواند کمکی بکند تصمیم گرفت از باشگاه پرسپولیس خداحافظی کند.

آقای عربشاهی! در باشگاه هایی مثل پرسپولیس هیچ مدیری به راحتی نمی تواند استعفا دهد مگر اینکه بخواهد او را اخراج کند و محترمانه به او بگوید استعفا بده. وگرنه کجا بهتر از پرسپولیس بریم؟

مشکل این است. آقایان فقط دنبال جلال و مقام هستند و این وسط پرسپولیس است که در حال فروپاشی است و این دردناک است.

دیدگاهتان را بنویسید