«حناس» و «بدون هماهنگی قبلی» به سینما می روند


ساعت: 09:11
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842476

با تصمیم شورای راهبردی فیلم های «حناس»، «بدون قرار قبلی»، «امانت والدین»، «حلزون خاموش» و «نقره داغ» (در گروه سینمایی آزاد) از 18 خرداد اکران می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، جلسه شورای اکران های راهبردی با حضور محمد هزائی رئیس سازمان سینمایی برگزار شد. ارائه پنج فیلم جدید و تعیین گروه کارشناسی برای ارزیابی و ارزیابی امکان اکران فیلم های خارجی از جمله مصوبات این جلسه بود.

در این نشست ضمن بررسی و تبادل نظر در خصوص شرایط اکران فیلم ها و نحوه برنامه ریزی صحیح برای اکران آثار مختلف برای حضور حداکثری اقشار مختلف و مخاطبان سینما، پس از بررسی شرایط سینماها و کیف های اکران و … به طبقه فروش فیلم و آخرین مهلت اکران برخی از فیلم ها در تاریخ 18 خرداد، پنج فیلم جدید تعیین شده بود.

از فیلم های برنامه ریزی شده برای اکران می توان به «حناس»، «بدون ملاقات مقدماتی»، «والدین معتمد»، «حلزون خاموش» و «نقره داغ» (در گروه سینمایی آزاد) اشاره کرد. این فیلم ها 9 خرداد اکران می شوند.

همچنین در این جلسه با پیگیری و درخواست تعدادی از مدیران در خصوص اکران فیلم های خارجی، مقرر شد گروه تخصصی پژوهش و ارزیابی مطالعات دقیق و تخصصی در این زمینه انجام دهد و پس از بررسی ابعاد مختلف و با در نظر گرفتن همه جوانب و منفی این موضوع این است که در آینده تصمیم گیری و عمل خواهد شد و احیاناً رویه اجرایی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید