حکابه درخواست اصلی مردم گلپایگان از رئیس جمهور است


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855602

نماینده مردم گلپایکان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم گلپایگان و حنصار در مجلس شورای اسلامی، درخواست اصلی مردم گلپایگان از رئیس جمهور را خطاب قرار دادن مردم در این شهرستان دانست که چندین سال است به آن رسیدگی نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صاحب نیوز؛ وی در خصوص مطالبات و مطالبات مردم گلپایگان از رئیس جمهور گفت: مطالبه اصلی مردم گلپایگان و همچنین سایر شهرهای استان آب این شهرستان است که چندین سال است در این مورد به آن رسیدگی نشده است. .

وی افزود: پروژه فاضلاب یکی دیگر از معضلات شهر گلپایگان است که هنوز شروع نشده و یکی از خواسته های مردم گلپایگان و خوانسار راه اندازی و راه اندازی شبکه فاضلاب منطقه ای است. همچنین یکی از درخواست های مردم این شهر ساخت استخر است.

نماینده مردم گلپایگان و حنصار گفت: جاده کمره حنصار به دلیل ناامنی مردم هنصار با مشکلات عدیده ای مواجه است و پیگیری این پرونده یکی از مطالبات مردم هنصار است; همچنین اقدامات تکمیلی تونل حنصار از خواسته های مردم این شهرستان است.

خاتمی با اشاره به مشکلات درمانی در گلپایگان و خوانسار گفت: مردم گلپایگان و خوانسار با مشکل کمبود نیروی انسانی و تجهیزات در حوزه درمان مواجه هستند که یکی از مهم ترین الزامات این منطقه برای رفع این مشکلات است. ؛ «همچنین تکمیل بیمارستان امام حسین (ع) و رفع کمبود آمبولانس از خواسته های مردم این منطقه از رئیس جمهور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید