حکومت درخشان پولادگر بر هیچکس پوشیده نیست/ معاون جدید رئیس جمهور باید توجه جدی به توسعه ورزش بانوان داشته باشد.

ساعت: 20:52
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798962

وزیر ورزش و جوانان گفت: کارنامه درخشان مدیریتی سیدمحمد پولادگر بر هیچکس پوشیده نیست و یکی از بهترین انتخاب های ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای معاونین گفت: در وزارت ورزش و جوانان عهدنامه ای امضا کرده ایم تا به کشور و مردم عزیزمان خدمت کنیم و در زیر لوای این برنامه تمام تلاش خود را انجام دهیم. جمهوری اسلامی ایران.”

وی با اشاره به انتخاب سید محمود پولادگر به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: با شناختی که از پولادگر دارم می دانم که ایشان در این معاونت برای خدمت به ورزش و مردم حضور دارند. کارنامه درخشان پولادگر بر هیچکس پوشیده نیست و حضور 22 ساله او در فدراسیون تکواندو ثابت می کند که خدمات ارزنده ای در این رشته پرطرفدار ارائه کرده است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ثبات مدیریتی یکی از عوامل موفقیت در دنیای امروز است و خوشبختانه آقای پولادگر در این سال های ثبات مدیریتی زمینه ساز اتفاقات خوب بسیاری شد.

وی افزود: چشمان زیادی در دست داریم تا بتوانیم بهترین تدابیر را برای ورزش کشور داشته باشیم. هنوز جای کار زیادی وجود دارد که همه باید دست به دست هم دهیم و با مشارکت و همدلی جلو برویم. باید کاری کنیم که تمام فواید ورزش را داشته باشیم.

سجادی گفت: خوشحالیم که یکی از بهترین گزینه ها را برای سمت مهم معاونت مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای انتخاب کرده ایم. با توجه به نزدیک بودن به بازی های آسیایی و المپیک، باید تمام تلاش خود را برای حضور در این بازی ها و آمادگی برای بازی های المپیک انجام دهیم. در برخی فدراسیون ها تغییراتی داشته ایم و دوباره انتخابات خواهیم داشت. با این همه اتفاق باید در عرصه ورزش قهرمانی تلاش ویژه ای داشته باشیم.

وی در پایان گفت: با توجه به تجربه آقای پولادگر در ورزش قهرمانی انتظار می رود نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشند. با تعامل و همدلی خوب با سایر نمایندگان مجلس که بهترین مدیران کربلا هستند، می توانیم زمینه ساز اتفاقات خوبی در ورزش کشور باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید