خالق «انگل» با رابرت پتینسون/ برای ساخت یک فیلم علمی تخیلی همکاری کرد

ساعت: 00:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802192

بونگ جون هو با همکاری رابرت پتینسون در حال اقتباس از رمان علمی تخیلی Mickey 7 است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ددلاین، بونجون هو کارگردان کره ای که سه جایزه اسکار را از آن خود کرد و در تاریخ ماندگار شد، فیلم علمی تخیلی بعدی خود را با بازی رابرت پتینسون می سازد.

این فیلم که اولین فیلم بونگ جونگ هو پس از انگل است، برای برادران رانر ساخته شده است.

در این فیلم که اقتباسی از رمان علمی تخیلی ادوارد اشتون «میکی ۷» است، بتمن پتینسون در آن نقش آفرینی می کند.

به گفته ناشر کتاب «میکی 7»، این رمان را می توان تلفیقی از فیلم «مریخی» و سریال «ماده سیاه» دانست که حکایت از «یکبار مصرف بودن» دارد و شخصیت اول آن کارمندی است با انقضا. در سیاره یخی “نیفهایم” فرستاده شده است، اما او قبول نمی کند که کلونش “میکی 8” جایگزین او شود.

یکی از منتقدان این رمان را ترکیبی منحصر به فرد از مفاهیم فکری علمی تخیلی، درام روابط مضحک و طنز عجیب توصیف کرد.

تاریخچه فیلم هنوز مشخص نیست و مشخص نیست که تا چه حد بونگ جون هو به تاریخچه کتاب وفادار خواهد ماند. کتاب اشتون هنوز منتشر نشده و قرار است ماه آینده منتشر شود.

این دومین قرارداد بونگ با برادران وارنر است که قبلاً برای ساخت مینی سریال «انگل» برای HBO امضا کرده بود. این سریال هم اکنون با همکاری آدام مک کی در حال تولید است.

با این حال، فیلم جدید بدون عنوان اولین فیلم کارگردان کره‌ای پس از «انگل» یا «انگل» است که پرفروش‌ترین فیلم کره جنوبی شد و اولین فیلم غیرانگلیسی زبان برنده اسکار بهترین فیلم شد. سال و تبدیل شدن به بهترین فیلم بین المللی سال.

دیدگاهتان را بنویسید