خانواده متعالی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی لازم است / پایه گذاری یک انقلاب نجات بخش نیازمند نیروهای انقلابی و شیعه


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855663

سردار زارع کمالی با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب اسلامی تحقق تمدن نوین اسلامی است، گفت: رسیدن به این تمدن نیازمند داشتن خانواده متعالی و نیروی انسانی انقلابی، شیعه و مذهبی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی بعدازظهر دوشنبه در نشست ویژه فعالان حوزه جمعیت با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد سالروز رحلت رهبر معظم انقلاب اسلامی. ، گفت: با فعل «نگذار».

وی افزود: وقتی امام انقلاب و ولی امر مسلمین اصرار می کنند که اجازه ندهید چنین اتفاقی بیفتد، به این معناست که اعلام جهاد می کنند که به معنای لزوم حضور فعال در صحنه است.

زارع کمالی با اشاره به اینکه یکی از نکات برجسته رهبر معظم انقلاب جلوگیری از ارتجاع و عقب ماندگی است، گفت: ارتجاعی که به خانواده برمی گردد از پیش بینی رهبری است و همانطور که برای ایجاد تمدن نوین اسلامی تلاش می کنیم. به عنوان یکی از اهداف انقلاب اسلامی تعریف شد که خانواده در آن نقش اساسی داشت.

وی گفت: تمدن نوین اسلامی مورد توجه انقلاب اسلامی، تمدنی است که زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است و نماد آن عدالت، کرامت اسلامی، اخلاق و احیای هویت معنوی انسان است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: ما برخلاف این تمدن تمدنی به نام غرب داریم که مهمترین ویژگی آن علم بدون عدالت و مادی گرایی بدون معنویت، تمدن فروپاشی خانواده، تمدن ابتذال اخلاقی، تمدن بدون خانواده است. او به وضوح تفاوت تمدن اسلامی و تمدن غرب را می بیند.

زارع کمالی ادامه داد: در زمان اپیدمی تاج، مردم ما هر چه داشتند به میدان آوردند، رزمایش کمک های مومنانه برگزار شد و همه بی خود به میدان آمدند، اما برعکس غربی ها حتی به نوار بهداشتی و فایانس هم رحم نکردند. ماسک‌ها. «در فروشگاه‌ها سرقت شد.

وی گفت: تمدن اسلامی برای ما تکیه گاه است و برای تقویت این تمدن برای ظهور منجی عالم بشریت تلاش می کنیم. و خانواده متعالی بدون سبک زندگی معنایی ندارد.

فرمانده سپاه الغدیر گفت: باید مواظب جمعیت باشیم زیرا بی توجهی به این مهم ممکن است استقرار منجی عالم بشریت و تحقق تمدن اسلامی را به تأخیر بیندازد چرا که تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند انقلابی، دینی است. و ما شیعه داریم و بدون نیروی انسانی تمدن نوین اسلامی معنا ندارد.

زارع کمالی با بیان اینکه جهاد در همه زمان ها مصداق دارد، به عبارتی جهاد 10 حوزه دارد و هر بار باید بخشی از آن را وارد کرد، گفت: مهم این است که میدان را بشناسیم و به موقع حضور داشته باشیم و بدانیم که جنگ برای جمعیت امروز جهاد ماست و باید به موقع عمل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید