خبرهای خوبی از اردوی پرسپولیس به گوش می رسد

خبرهای خوبی از اردوی پرسپولیس به گوش می رسد

محمد محمدی دروازه بان سابق پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهاراتی را بیان کرد.

از وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار با پیکان خبر داری؟

من فرصت حضور در تمرینات را نداشتم اما تا جایی که می دانم کادر مجرب پرسپولیس به خصوص آقای گل محمدی که خود مربی باتجربه ای هستند قطعا می دانند که در چنین شرایطی تمرین طبق برنامه چقدر اهمیت دارد. به گزارش پرسپولیس

عکس های منتشر شده از تمرینات پرسپولیس در روزهای اخیر اغلب نشان از شادابی بازیکنان دارد. فکر می کنید چه تاثیری روی عملکرد تیم خواهد داشت؟

قطعا این شرایط با درایت کادر فنی لحاظ می شود. با نزدیک شدن به پایان فصل و فشار هفته های آخر در طول مسابقات تا حدی تیم را خسته می کند، انجام یک تمرین با طراوت می تواند تیم را در وضعیت روحی بهتری قرار دهد. از طرفی می دانم مجروحان برگشته اند و حامد لاک هم در تمرین حضور دارد. همه اینها خبرهای خوبی است که از تمرینات پرسپولیس به گوش می رسد.

شکست این تیم مقابل نیروی زمینی باعث نگرانی برخی از هواداران شد. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

هر تیمی که با پرسپولیس بازی می کند انگیزه مضاعف دارد، چه برسد به دیداری مثل آن که بازیکنان حریف شاید تا 10 برابر قدرت واقعی خود را در زمین صرف کرده اند تا در مقابل کادرفنی پرسپولیس خودنمایی کنند. این البته جای احترام دارد. پرسپولیس در نیمه اول این دیدار با بازیکنان اصلی خود بازی کرد و در مجموع نمی توان نتایج بازی های دوستانه را در نظر گرفت.

تو چی میگفتی

چنین مسابقاتی برای روشن شدن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است.

بازی با پیکان چقدر برای پرسپولیس مهم است؟

پرسپولیس باید در هر 6 بازی آخر پیروز شود و این کاملا به خود بازیکنان بستگی دارد. مطمئنا بازیکنان تیم شرایط حساس دیگر را می دانند و از اتفاقاتی که در فوتبال می افتد آگاه هستند. پس بهتر است آن‌طور که می‌خواهند اوضاع را درست کنند. بنابراین باید دو برابر تلاش کنند و حداکثر امتیاز را کسب کنند. بارها و بارها ثابت شده که هیچ چیز در فوتبال غیر ممکن نیست.

فکر می کنی استقلال جواب نمی دهد و پرسپولیس باید از این فرصت استفاده کند؟

در هر صورت ما باید کارمان را عالی انجام دهیم. بچه های پرسپولیس باید با تمام وجود به میدان بروند.

شما تجربه حضور در پیکان را داشته اید. از این تیم چه می دانید؟

این باشگاه مدت هاست در تلاش برای ماندن در لیگ برتر و البته حضور بیشتر در میانه های جدول است. اصلا نباید کاری به فلش داشته باشی. همه چیز به خود پرسپولیس بستگی دارد. شرایط تیم حریف خیلی مهم نیست. مهم این است که پرسپولیس برود و از فرصت قهرمانی تا پایان فصل نهایت استفاده را ببرد.

حضور هواداران چه تاثیری در این بازی دارد؟

پرسپولیس همیشه تیمی بوده که با حضور هوادارانش انرژی دو چندان می کند. قطعا امیدواریم هواداران تیم بیایند و قویا از تیم محبوب خود حمایت کنند تا بتوانیم اولین قدم را برای رسیدن به نتایج مورد انتظار برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید