خبرچین: هیچ کمبود واکسنی در کشور وجود ندارد

زمان: 19:03
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777890

معاون اول رئیس جمهور گفت: با شتاب واردات واکسن و همچنین تولید داخلی ، هیچ کمبود واکسنی در کشور وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور ، نشست کمیسیون تخصصی تاج ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه ، محمد محبر پس از شنیدن گزارشی از میزان بالای واکسیناسیون دانش آموزان در کشور ، تلاش های وزارت آموزش و پرورش ، بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه را ارزیابی و تأکید کرد: لازم است از تجدید مراکز آموزشی کشور

وی همچنین به میزان بالای واکسیناسیون در کشور در هفته های اخیر اشاره کرد و توضیح داد: خوشبختانه با شتاب واردات واکسن و تولید داخلی ، هیچ کمبود واکسنی در کشور وجود ندارد.

در این نشست که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور ، وزرای بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، فرهنگ و گرایش اسلامی ، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان برخی از نهادهای دولتی برگزار شد ، نهادهای مربوطه در مبارزه با کرونر گفتند بیماری قلبی.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین با ارائه گزارشی از میزان واکسیناسیون در کشور ، به ویژه افرادی که دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند ، گفت: خوشبختانه تعداد افرادی که دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند در روزهای اخیر افزایش یافته و امیدواریم با ادامه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی ، اجرای طرح قرنطینه هوشمند و تکمیل فرایند واکسیناسیون به سطح بالایی از مصونیت در جامعه در برابر ویروس کرونا دست پیدا کنیم.

اسماعیلی ، وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی نیز گزارشی از مهمترین شبهات در رسانه های رسمی و غیر رسمی در مورد بیماری کرونر قلب در کشور ارائه کرد. قبول میکنم.

در این جلسه گزارشی از دستورالعمل های دستگاه های کنترل هوشمند ، محدودیت در الزامات و ضمانت اجرایی پنج فعالیت و ثبت نام در سیستم مدیریت هوشمند اپیدمی (سیستم امید) در دفاتر ، فعالیت های تجاری ، تجارت و خدمات و اصناف ، مراکز آموزشی و خوابگاه ها. فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و همچنین تردد و حمل و نقل در سراسر کشور انجام شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید