خبری از تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی نیست / تابع دستورات ستاد ملی تاج و تخت هستیم

ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804403

فرحناز گدمینی گفت: با توجه به تعطیلی مدارس مصوبه ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت در استان ها اجرا می شود. تاکنون تصمیم گیری ها همچنان بر اساس یادگیری شخصی بوده و این تصمیم به دلیل دوری دانش آموزان از فضای آموزشی و مشکلاتی است که برای آنها به وجود آمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرحناز گایدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: در خصوص تعطیلی مدارس آنچه ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت تصمیم گرفته در استان ها اجرا می شود.

وی افزود: تاکنون تصمیم گیری ها همچنان بر اساس آموزش حضوری بوده و این تصمیم به دلیل دوری دانش آموزان از محیط آموزشی و مشکلاتی است که برای آنها پیش آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر تصمیمی برای تعطیلی مدارس وجود ندارد مگر اینکه بیماری عروق کرونر قلب پیشرفت متفاوتی داشته باشد.

قائدامینی گفت: در روزهای اخیر که رنگ چهارمحال و بختیاری تغییر کرده است، نگرانی مردم و خانواده ها از بازگشایی مدارس و گسترش امرون را همه درک می کنیم، اما تاکنون چیزی در مورد تعطیلی مدارس اعلام نشده است. و دانشگاه ها.”

وی خاطرنشان کرد: به محض اینکه ستاد تاج گذاری به این نتیجه برسد که مراکز آموزشی باید تعطیل شوند، سریعاً اقدام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: موضوع مهمی که در حال حاضر وجود دارد تاکید و توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی است که این موضوع به مدارس ابلاغ شده است.

وی افزود: خانواده ها باید توجه داشته باشند که اگر فرزندشان علائم سرماخوردگی یا بیماری دارد، بدون توجه به آزمایشات و مشکلات دیگر، سعی کنند دانش آموز را تا روز بهبودی در خانه نگه دارند تا دانش آموزان دیگر مشکلی نداشته باشند. گدمینی گفت.

وی تاکید کرد: معلمان نیز در تلاش هستند تا زمینه را برای آموزش دانش آموزانی که به مدرسه نمی روند فراهم کنند و با برنامه های مدون پیش بینی شده از عقب ماندگی دانش آموزان در تحصیل جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید