خبر بد برای اسکوچیچ و تیم ملی ایران

خبر بد برای اسکوچیچ و تیم ملی ایران

دراگان اسکوچیچ برنامه تمرینی و مسابقات تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران را تدوین کرده است اما تکلیف دستیاران ایرانی او برای حضور در جام جهانی 2022 قطر هنوز مشخص نیست.

کریم باقری و وحید هاشمیان در کنار مهرداد حنبان به عنوان آنالیزور، کمک مربیان تیم ملی ایران در راه جام جهانی بودند. ظاهرا فدراسیون فوتبال هنوز نتوانسته حقوق کامل مربیان داخلی تیم ملی را پرداخت کند که این موضوع با اعتراض باقری و هاشمیان مواجه شد.

پس از قرعه کشی جام جهانی قطر، دستیاران ایرانی اسکوچیچ خواستار دریافت جایزه و مبلغ قرارداد خود شدند اما پاسخ فدراسیون فوتبال به این درخواست عجیب تر از قبل بود.

فدراسيون فوتبال ايران بي پولي را دليل اصلي عدم پرداخت مطالبات كادر فني تيم ملي اعلام كرد و اعلام كرد تا زماني كه پول به آنها نرسد قادر به پرداخت اين مبالغ نيست.

منابع مالی در اختیار فدراسیون فوتبال نیست با وجود اینکه این تیم زودتر از موعد به جام جهانی قطر رسید و تکلیف هم تیمی هایش در این مسابقات مشخص شد، اما باز هم نتوانست برای دیدار تدارکاتی با بیشترین در جام جهانی قرارداد امضا کند. جهان تیم های معتبر فوتبال

به نظر می رسد دغدغه میرشاد ماجدی رئیس و عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال همچنان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون برای تعیین سرنوشت شهاب الدین عزیزی هادم است و تیم ملی ایران همچنان در اولویت نیست.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی با تیم های انگلیس، آمریکا، برنده پلی آف اروپا (ولز یا برنده بازی اسکاتلند – اوکراین) بازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید