خبر بد برای پرسپولیسی ها از شاه ماهی

خبر بد برای پرسپولیسی ها از شاه ماهی

شایعات بازگشت احمد نورالهی به ترکیب پرسپولیس به ویژه پس از تغییر سرمربی تیم شباب الاهلی امارات شدت گرفته است اما عکس منتشر شده از قائدی در کنار نورالهی در تمرین شباب الاهلی به همه گمانه زنی ها پایان داد. این هافبک ملی پوش تا مشخص کند قائدی نوراللهی نیست یک فصل دیگر در الاهلی ماندگار شد.

مدتی پیش و در روزهایی که رسانه های اماراتی اعلام کردند سرمربی جدید این تیم پس از اعلام عدم تمدید قرارداد با الاهلی از ادامه همکاری با الاهلی خوشحالی نکرده است، به احتمال زیاد او در این تیم قرار خواهد گرفت. لیست مازاد آل – اهل شباب. همان روزهایی که حتی سایت ترانسفر مارکت هم نام هیچ تیمی را علیه نام این هافبک ملی پوش منتشر نمی کند. همه این اتفاقات دست به دست هم داد تا اینکه رسانه های ایران از بازگشت احمد نور به فوتبال ایران خبر دادند و هواداران پرسپولیس برای دریافت کوچکترین خبری از بازگشت هافبک محبوبشان لحظه شماری می کردند.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داد که خود نوراللهی تمایلی به بازگشت به پرسپولیس نداشت و اگر می خواست برگردد شرایطش طوری بود که به راحتی می توانست برود. اما او تمام تلاش خود را کرد تا بند همکاری را برای سال دوم فعال کند تا سرمربی جدید شباب الاهلی تصمیم بگیرد که او بماند.

دیدگاهتان را بنویسید