خبر عجیب از گل لوکادیا در پرسپولیس

خبر عجیب از گل لوکادیا در پرسپولیس

پس از تعطیلی لیگ برتر به دلیل اردوی اتریش، مهاجم هلندی به کشورش سفر کرد و در بازگشت هم تیمی هایش با چهره جدیدی روبرو شدند. یورگن لوکادیا موهایش را کوتاه کرد و عجیب ترین چیز این است که او پس از اصلاح موها در دو دیدار بعدی تیمش مقابل تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان موفق به گلزنی نشد!

البته این دو موضوع ربطی به هم ندارند اما در دنیای فوتبال بازیکنانی هم بودند که حتی به قیمت از دست دادن پیراهن تیم ملی از کوتاهی مو خودداری کردند. به عنوان مثال، فرناندو ردوندو بازیکن سابق رئال مادرید و بهترین هافبک دفاعی آرژانتین در دهه 1990 بود. در سال 1994 خورخه والدانو به رئال مادرید بازگشت اما این بار به عنوان مربی و با آگاهی از استعداد فرناندو ردوندو، انتقال ردوندو به رئال مادرید را ترتیب داد و ردوندو با مبلغ 5 میلیون دلار به رئال مادرید پیوست.

پس از سال‌های طلایی حضور در باشگاه رئال مادرید اسپانیا، به میلان ایتالیا رفت و به بازی در آن تیم ادامه داد. بسیاری از کارشناسان از دست دادن او را یکی از بزرگترین اشتباهات مدیران رئال مادرید در تاریخ نقل و انتقالات باشگاه می دانند.

ردوندو جام جهانی 1998 فرانسه را به دلیل بی ادبی دنیل پاسارلا، سرمربی وقت آرژانتین به دلیل اینکه حاضر به کوتاه کردن موهایش نشد، از دست داد!

دیدگاهتان را بنویسید