خبر عجیب برای گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال

خبر عجیب برای گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال

نیمار که تا سال 2025 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد، گفته می شود در آینده دوران حرفه ای خود خواهد بود و گفته می شود مدیران این باشگاه فرانسوی در صورت دریافت پیشنهاد، آماده خواهند بود تا ستاره برزیلی را در تابستان به فروش برسانند. پیشنهاد مناسب این مهاجم 30 ساله که در تابستان 2017 با انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد و تاکنون 144 بازی برای پاریسی ها انجام داده و 105 گل و 76 پاس گل به ثمر رسانده است، می گوید که قصد جدایی دارد. تیم وجود ندارد.

نیمار در مورد آینده حرفه ای خود به کانال پلاس فرانسه گفت: “جاه طلبی من همیشه برای کسب هر عنوان ممکن یکسان است.” خوب بازی کن و جام جهانی و لیگ قهرمانان را ببر. اینها آرزوهای من برای فصل آینده است. من باید همین کار را با پاری سن ژرمن انجام دهم. من با پیاتزا قرارداد دارم، بنابراین گزینه دیگری وجود ندارد. بله، من این کار را با پاری سن ژرمن انجام خواهم داد.

وی همچنین درباره تمدید قرارداد هم تیمی 23 ساله خود گفت: اعتراف می کنم که تا آخرین لحظه از تمدید قرارداد امباپه اطلاعی نداشتم و تنها یک روز قبل از اعلام این خبر در جریان بودم. خیلی خوشحالم که کیلیان تصمیم گرفته در پاری سن ژرمن بماند. “من فکر می کنم پروژه PJS برای حرفه او مناسب است.”

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن ادامه داد: برای دوران حرفه ای امباپه خوب است که او چند سال دیگر در میدان می ماند و تلاش می کند در کشورش و در تیم شهرش قهرمان لیگ قهرمانان شود. بنابراین فکر می کنم او انتخاب درستی کرده است. کیلیان ممکن است بخواهد نظرش را تغییر دهد و در آینده برای تیم دیگری بازی کند، اما به نظر من تصمیم او برای ماندن در پاری سن ژرمن تصمیم درستی بود. حضور بازیکنانی مانند کیلیان در تیم همیشه مهم است.

نیمار گفت: “لیونل سال های زیادی را در بارسلونا گذرانده است، بنابراین سازگاری با شرایط جدید دشوار است.” تغییر تیم ها و شهرها دشوار است. علاوه بر این، او نه تنها به پاریس آمد، بلکه خانواده اش نیز با او به پاریس آمدند. زبان نیز متفاوت است. “اینها چیزهای گیج کننده ای هستند.”

وی افزود: سبک بازی تیم و بازی با بازیکنانی هم وجود دارد که درک نمی کنند او چگونه بازی می کند. پس همه اینها مضر است. لئو، کیلیان و من بازیکنانی هستیم که همیشه با عملکرد، آمار، عناوین کسب شده و همه چیز مورد قضاوت قرار می گیریم. ما مسئولیت های خود را می دانیم و به همین دلیل است که همیشه سعی می کنیم بهترین کار را انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید