خدمات جدید سامانه صیاد در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران پیاده سازی شد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارکاران، این خدمات که پیش از این تنها از طریق درگاه بانک مرکزی ارائه می شد، از طریق مسیر ‘تحویل/خدمات پیچک’ در محیط عملیاتی همراه بانک رفاه کارکاران پیاده سازی شده است.

بر اساس این گزارش ” استعلام قابلیت وصول چک ماهیگیر ( استعلام 16 رقمی شناسه و شماره حساب چک و استعلام شماره سریال چک “)، “سرویس قفل چک وجه چک”، “ابطال قفل چک ماهیگیر”، “لغو ثبت چک ماهیگیر”، “چک” سرویس انسداد/ رفع انسداد، «خدمات ابطال چک» و «نقد بانکی» از خدمات سامانه سیاد (پیچک) درون یک بانک هستند که در محیط عملیاتی بانک رفاه کارکاران در سامانه همراه پیاده‌سازی شده‌اند.

لازم به ذکر است که بانک رفاه کارگران در سال های اخیر اقدامات قابل توجهی در راستای توسعه خدمات دیجیتال انجام داده و در حال حاضر یکی از بانک های پیشرو در این زمینه محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید