خدمات سپاه و بسیج در عرصه های مختلف / یگان حفاظت لرستان با 22 گردان معادل لشکر

ساعت: 20:15
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802147

سردار کاسکولی با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در عرصه های مختلف گفت: یگان حفاظت لرستان با 22 گردان معادل یک لشکر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، سردار مرتضی کاسکولی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرم آباد و فرمانده امنیت سپاه لرستان، اظهار داشت: خدا را شکر که 43 سال پس از انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر ای.گ. خودش را اعلام نمی کند، بلکه کار را به خدا، فرمانده و بسیجی نسبت می دهد، خدا را شکر می کنیم به خاطر این توفیق که انسان به درجه ای از کمال می رسد که خود و کارش را نمی بیند.

وی با اشاره به جزء 140 سوره آل عمران افزود: خداوند در قرآن می فرماید و ما این روزها و ادوار را متوجه مردم می کنیم تا خداوند جایگاه مؤمنان را مشخص کند و شما مؤمنان را الگو و الگو قرار دهد. شاهد برای دیگران و ایمان.» یک فرد، یک جمع، یک جامعه، ملت ها و تمدن ها ظهور می کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: روز اول انقلاب فقط صهیونیست ها فهمیدند چه اتفاقی افتاده است. یک جنگ هشت ساله شروع شد و یک اتفاق جهانی علیه یک مملکت مظلوم رخ داد، البته در جنگ، خداوند ایمان امام راحل و این قوم را با 260 هزار شهید آشکار کرد، یک ابرویی هم نگذاشتند.

وی با اشاره به زحمات سرهنگ بازگیر (فرمانده سابق سپاه کورم آباد) به عنوان نوجوانی پرنشاط در جبهه ها در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جنگ را با تقسیم کار هوشمندانه آغاز کردند.

سردار کاسکولی گفت: البته امروز جنگ را دشمن اختراع نکرد و با چند تماس به نتیجه نگرفتند درباره جنگ امنیتی؛ همانطور که انتخابات خرداد آن زمان در بحبوحه فشارها و تحریم ها شکوه دموکراسی را به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: قبل از انقلاب 90 درصد روستاها گل آلود و جاده ها کثیف بود، آب، برق، گاز، بهداشت، مخابرات و رادیو نبود، اما امروز به برکت انقلاب همه اینها وجود دارد. کاستی ها رفع شده است.چون حقوق مردم است.

وی با اشاره به حضور سپاه و بسیج در تمامی عرصه های خدمت رسانی، یادآور شد: امروز با واکسیناسیون کشوری توانستیم تعداد قربانیان تاج را به 18 میلیون و 20 نفر در روز برسانیم اما در فرانسه، آلمان، انگلیس، آمریکا. ، آمار در است هر چند زخم خورده ایم، می ایستیم و خم نمی شویم، از هیچ بحرانی نمی ترسیم، اما تهدیدها را به فرصت تبدیل می کنیم.

سردار کشکولی با معرفی سرهنگ بازگیر به عنوان فرمانده یگان حفاظت لرستان امام علی (ع) اذعان داشت: یگان حراست لرستان با 22 گردان معادل یک لشکر است. اگر نه، هر لحظه باید آماده باشیم. هر روزی که آماده نیستیم روز شکست است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید