خرابه های موزر بر سر شهداب باشگاه های والیبال آسیا; ناوشکن فینال همه ایرانی ها را نابود کرد/ موزر گلزن برتر مسابقه


ساعت: 21:52
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840061

تیم والیبال مقاومت شهداب با قبول شکست مقابل سانتوری ژاپن، از راهیابی به فینال بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا برای مصاف با پیکان ژاپن بازماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا 2022 امروز (پنجشنبه 29 اردیبهشت) با دیدار تیم های مقاومت شهداب و سنتوری ژاپن در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به پایان رسید.

تیم مقاومت شهداب این دیدار را با ترکیب شهروز همایون فرمانش، رضا عابدینی، امین اسماعیل نژاد، جوارونوک دونوان، سیمون روبرلندی و مهدی مهدوی آغاز کرد.

شاگردان شهداب علیرضا طلوع کیان در ست اول این دیدار 25 بر 22 پیروز شدند اما در سه ست بعدی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 21 مغلوب حریف شدند تا از راهیابی به دیدار نهایی بازمانند.

داوران اول و دوم به ترتیب موسی سلیم عزیز از عراق و تانپتوپول سوکسود از تایلند بودند.

فردا (جمعه 30 اردیبهشت ماه) آخرین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا با برگزاری 4 دیدار متوالی و معرفی تیم های اول تا هشتم به پایان می رسد.

از ساعت 18:30 تیم های پیکان و سانتوری برای قهرمانی به مصاف هم می روند. همچنین تیم های شهداب و تراز در دیدار رده بندی که از ساعت 15:30 آغاز می شود به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


* موزرسکی بهترین گلزن این دیدار شد

دیمیتری موزیرسکی عنوان موفق ترین بازیکن دیدار شهداب یزد و سانتوری از ژاپن در مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاه های آسیا را به دست آورد.

دیمیتری موزیرسکی با 29 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد و امین اسماعیل نژاد با 17 امتیاز بهترین بازیکن تیم شهداب شد.

تیم شهداب در مجموع 88 امتیاز در ست های این دیدار به دست آورد که 47 امتیاز در حمله، 9 امتیاز در دفاع، 5 امتیاز در سرویس و 27 امتیاز از خطاهای بازیکنان نماینده ژاپن بود.

سنتوری نیز در این دیدار در مجموع 97 امتیاز شامل 54 امتیاز حمله، 5 دفاع، 6 امتیاز سرویس و 32 امتیاز در خطاهای بازیکنان شهداب به دست آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید