خروج رسمی ستاره استقلال بدون خبر از باشگاه!

خروج رسمی ستاره استقلال بدون خبر از باشگاه!

تقریبا یک سال پیش باشگاه استقلال به درخواست فرهاد مجیدی سرمربی خود عزیزبک امانوف هافبک ازبکستانی را برای تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفت.

این بازیکن اگرچه در ابتدا زمان بیشتری برای بازی در استقلال داشت، اما هر چه زمان می گذشت اعتماد کادر فنی به او کمتر و کمتر می شد. تا جایی که پس از ورود ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی به جای مجیدی در استقلال، او حتی یک دقیقه هم برای آبی پوشان تهران بازی نکرد.

نارضایتی آمانوف از شرایطش در استقلال در نهایت باعث شد این بازیکن در فاصله یک سال و نیم باقی مانده قرارداد امضا کند. این هافبک که پیش از پایان نقل و انتقالات زمستانی حاضر به فسخ قرارداد با استقلال نشد، در چند روز اخیر از حضور در تمرینات استقلال خودداری کرد و حتی روی ماتا، دستیار ساپینتو شب گذشته در نشست خبری تاکید کرد که خبری از این موضوع نیست. این بازیکن.!

حالا بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی رسانه های ازبکستانی، جدایی آمانوف از استقلال و فسخ یک طرفه قرارداد این بازیکن را می توان قطعی و قطعی دانست.

سایت ازبکستانی «اسپورت» در همین رابطه نوشت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی، آمانوف به طور کامل از استقلال جدا شده است. در حال حاضر پیشنهادهای جدی برای این بازیکن وجود دارد. به عبارت دقیق تر، در بین تیم هایی که در آنتالیا تمرین می کنند، کسانی هم هستند که به طور جدی به امضای عزیز علاقه دارند. می توان گفت آمانوف به احتمال زیاد فصل جدید لیگ ازبکستان را آغاز خواهد کرد. این بازیکن به زودی تصمیم خواهد گرفت.»

همچنین سایت معتبر “قهرمانی” از علاقه آمانوف به پاختاکور و ناسف کارشی دو باشگاه بزرگ ازبکستان خبر داد و احتمال دارد پس از جدایی از استقلال به فوتبال خود در یکی از این دو تیم ادامه دهد.

گفته می شود این بازیکن ازبکستانی حتی در زمان مقرر نیز مطالبات خود از استقلال را دریافت نکرده و پس از اخطار به این باشگاه، به همین بهانه قرارداد خود را فسخ کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید