خرید جدید یحیی هواداران پرسپولیس را ناامید کرده است

خرید جدید یحیی هواداران پرسپولیس را ناامید کرده است

جدایی ناگهانی لوکادیا شوک عجیبی به پرسپولیس وارد کرد و این تیم بهترین گلزن خود را از دست داد. یورگن لوکادیا ستاره هلندی که در تابستان به پرسپولیس پیوست خیلی زود با گل هایش دل هواداران پرسپولیس را به دست آورد و محبوب شد.

با این حال لوکادیا در اقدامی عجیب و پیش از حساس ترین بازی فصل، ایران را ترک کرد تا کار را برای این تیم سخت کند. خروج لوکادیا به عنوان گلزن پرسپولیس، دست گل محمدی را در خط حمله خالی کرد و این تیم چندین بازی را بدون مهاجم متخصص انجام داد. جدا از لوکادیا که رفت، بازیکنانی مانند دیاباته و آل کثیر قبل از بازی مقابل ذوب آچان آمادگی بازی را نداشتند و مهاجمانی مانند عبدی و پاکدل نیز عملکرد خوبی نداشتند.

پاکدل که همین چند روز پیش از پرسپولیس جدا شد، دیگر عضوی از این تیم نیست. در ادامه با توجه به اینکه سایر مهاجمان پرسپولیس شرایط خوبی نداشتند، یحیی از مدیران این باشگاه خواست تا در نقل و انتقالات نیم فصل، مهاجمی باکیفیت به خدمت بگیرند. در هفته های اخیر و از شروع فصل نقل و انتقالات، گزینه های زیادی برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده است. مهاجمان مختلفی از کشورهای مختلف به گل محمدی معرفی شدند و فیلم و رزومه آنها برای سرمربی پرسپولیس ارسال شد.

در نهایت یحیی گل محمدی لئاندرو پریرا برزیلی را انتخاب کرد و پرسپولیس پس از چند روز مذاکره با این بازیکن قرارداد امضا کرد. پریرا که چند روزی است با تیم جدیدش تمرین می کند، با حضور در صنعت نفت از لیست بازی خارج شد تا در تهران بماند و با برنامه کادر فنی و بدنسازان پرسپولیس به تنهایی تمرین کند. خیلی ها فکر می کردند بازی صنعت نفت باعث لو رفتن مهاجم برزیلی پرسپولیس می شود اما این اتفاق نیفتاد و پرسپولیسی ها برای دیدن ستاره جدید تیمشان باید منتظر دیدار هواداران بودند.

طبق اطلاعات دریافتی از تمرین پرسپولیس، این بازیکن از نظر بدنی بسیار عقب است و هنوز کار زیادی برای آماده سازی دارد. این بازیکن حدود 3 ماه است که از دور مسابقات دور بوده و به همین دلیل در تمرینات چند روز اخیر شرایط خوبی نداشته است. وقتی گل محمدی دید که وضعیت جسمانی پریرا این گونه است تصمیم گرفت او را از لیست خط بزند. همانطور که مشخص است هواداران پرسپولیس برای آماده شدن و حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس منتظر این بازیکن نیستند.

شاید در روزهای آینده و با تمرینات ویژه ای که برای این بازیکن در نظر گرفته شده، وضعیت بدنی پریرا بهتر شود و گل محمدی تصمیم بگیرد او را در لیست بازی بعدی تیمش مقابل هواداران قرار دهد. البته بعید است این بازیکن از ابتدا بتواند بازی کند و بازیکن 90 دقیقه ای نیست.

دیدگاهتان را بنویسید