خرید جذاب پرسپولیس قلب استقلالی ها تمدید شد

خرید جذاب پرسپولیس قلب استقلالی ها تمدید شد

لئاندرو پریرا، مهاجم جدید پرسپولیس برای عقد قرارداد رسمی و گرفتن عکس و امضا وارد تهران شد. هواداران استقلال بلافاصله با مشاهده این خبر و بازتاب آن در صفحات مجازی به عملکرد تیم مدیریتی استقلال در رابطه با جذب هافبک و مهاجم برای استقلال اشاره کردند.

هواداران استقلال با اشاره به حضور لوکادیا و دیاباته در تیم پرسپولیس و عقد قرارداد گلسیانی از سپاهان در ابتدای فصل، معتقدند پرسپولیسی ها در این زمینه هزینه خوبی می کنند و به راحتی بازیکنان خارجی جذب می کنند، اما باشگاه استقلال به دلیل به دلیل مشکلات حاکمیتی در دوران آگرلو به دلیل بدهی های کلان نمی تواند به راحتی دست روی هیچ بازیکن خارجی بگذارد و تقویت استقلال را در دستور کار خود قرار دهد.

حمله هواداران استقلال به پرسپولیس و وزارت ورزش با آمدن پریرا داغ تجدید شد.

هواداران استقلال به شدت نگران آینده این تیم هستند و معتقدند در این شرایط قهرمانی دوباره مانند فصل گذشته بسیار سخت خواهد بود. به همین دلیل از وزارت ورزش انتقاد می کنند و با اشاره به تغییرات مدیریتی در این سال ها، استقلال را باشگاه مستضعف وزارت ورزش معرفی می کنند.

طی روزهای گذشته صحبت هایی درباره حضور کاوه رضایی و یک هافبک خارجی در ترکیب استقلال مطرح شده اما هنوز اتفاق مثبتی رخ نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید