خرید و ساخت 68 واحد مسکونی در استان سمنان / تعمیر 300 واحد مسکونی

ساعت: 08:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804342

مهرداد مشهدی اصل از ساخت و خرید 68 مسکن برای مددجویان کمیته امداد در سال جاری خبر داد و گفت: 300 مسکن مددجویان کمیته امداد استان سمنان نوسازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد مشهدی اصل مدیر مسکن و عمران کمیته امداد استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان استان گفت: ایجاد سرپناه و مسکن برای مددجویان یکی از این موارد است. از مهمترین برنامه های این موسسه است که علاوه بر حمایت های کلی، هزینه مسکن در قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت ساختمان ها، رعایت اصول فنی، طراحی صحیح و نظارت دقیق بر روند ساخت و ساز منازل مددجویان از اولویت های مهم کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: ایجاد سرپناه و مسکن برای مددجویان از جمله مواردی است که مهم ترین برنامه ها و کمیته مددکاری همواره در تلاش است تا از این خدمات برای مددجویان فاقد مسکن یا مسکن نامناسب استفاده کند.

مدیر مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سمنان از ساخت 60 مسکن روستایی و خرید 6 واحد روستایی از مددجویان کمیته امداد در 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: 300 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد. برای حمایت از استان سمنان تعمیر شده است.

مشهدی عسل یادآور شد: در این مدت 520 سرویس بهداشتی و حمام برای بلوک های آپارتمانی مددجویان ساخته شد.

مدیر مسکن و عمران کمیته امداد استان سمنان گفت: مصوبات دولت مددجویان را از صدور پروانه ساختمانی معاف می کند و عوارض نوسازی شهرداری را پرداخت می کند.

وی افزود: این نهاد همواره در تلاش است تا با تعامل با خیرین و تفاهم نامه با تشکل ها به نگرانی مددجویان بی سرپرست پایان دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید