خسارت بیش از یک میلیارد تومانی بارندگی های اخیر به منابع شبکه آب شرب روستایی نیشابور


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836376

اهویان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه بارش های سیل آسا در دو روز گذشته بیش از یک میلیارد تن به منابع و شبکه آب شرب روستایی نیشابور خسارت وارد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا آهویان، مدیرعامل آب و فاضلاب نیشابور در گفت و گو با صبح توس؛ وی گفت: بارندگی های سیل آسای اخیر در وسط دشت های این شهرک آب روستای بزک را آسیب رسانده و هم اکنون آب این روستا قطع است و نیروهای این شرکت در محل حضور یافته و در تلاش هستند. تا هر چه سریعتر شرایط مساعد این روستا را فراهم کنند.

وی افزود: خوشبختانه تمام روستاهای حوزه نیشابور آب دارند و مشکلی از نظر تامین آب این منطقه وجود ندارد.

مدیرعامل نیشابور ادامه داد: بخشی از آبرسانی به روستای کارا گل آسیب دیده و نیروهای این شرکت منتظر فروکش سیل هستند. در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

آهویان بیان کرد: در بخش مرکزی شهرستان مسیرهای حفاری برخی روستاها مانند برمهان و نصیرآباد نزدیک به رودخانه آسیب دیده است، خاطرنشان کرد: پیمانکاران و عوامل اجرایی این شرکت آماده خدمات رسانی هستند.

وی خسارت بارندگی های دو روز اخیر را که مربوط به خط کشی و تاسیسات، جمع آوری و پاکسازی گل و لای تاسیسات، احداث آبنما و قطع های لازم در منابع و شبکه روستایی تامین آب شرب شهرستان است، ارزیابی کرد. آب و فاضلاب نیشابور. تا صبح امروز بیش از یک میلیارد تومان امروز اعلام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید