خطاب به انجمن‌های صنایع غذایی و دارویی وزارت صنعت: ظرفیت‌های استفاده از منابع ارزی ایران در بانک tbi عراق ایجاد شده است.

خطاب به انجمن‌های صنایع غذایی و دارویی وزارت صنعت: ظرفیت‌های استفاده از منابع ارزی ایران در بانک tbi عراق ایجاد شده است.خطاب به انجمن‌های صنایع غذایی و دارویی وزارت صنعت: ظرفیت‌های استفاده از منابع ارزی ایران در بانک tbi عراق ایجاد شده است.

روز جدید وزارت صنعت با ارسال نامه‌ای به تمامی انجمن‌های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی با اشاره به ظرفیت ایجاد شده برای استفاده از منابع ارزی ایران در بانک TBI عراق، خواستار ارائه فوری اقلام وارداتی خود شد. اولویت ها و عدم درج کالاهای تحریمی در فهرست تدوین.

رئیس سازمان خدمات غذایی وزارت صنعت با ارسال نامه‌ای به تمامی تشکل‌های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی، با اشاره به ظرفیت ایجاد شده برای استفاده از منابع ارزی ایران در بانک TBI عراق، خواستار اعلام آن شد. اقلام وارداتی با فوریت

پیش از این رئیس سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه ای مشترک به معاونت های وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود: مورد نیاز کشور، لطفا لیست پیشنهادی را بر اساس اولویت های کشور ارسال کنید. و عدم درج کالای تحریمی در لیست و ارسال آن در اسرع وقت به این سازمان.

دیدگاهتان را بنویسید