خطر بیشتری برای مواد مخدر وجود ندارد / نیاز به راه اندازی مبارزه خانوادگی با مواد مخدر


ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878047

آیت الله عبادی با بیان اینکه برای مبارزه با مواد مخدر به غربی ها اعتماد نکردم، گفت: خطری بزرگتر از مواد مخدر نیست زیرا مواد مخدر به دین، فرهنگ، جامعه و … ضربه می زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانآیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار داشت: وقتی به حقوق بشر در آمریکا و غرب نگاه می کنیم، زاویه ای به این مواد مخدر وجود دارد.

سخنگوی مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: زمانی که استعمار برای نابودی جامعه اسلامی به کشورهای مسلمان سرایت کرد، دام های مختلفی از جمله تنباکو، منکرات و مواد مخدر را نه تنها به ایران، بلکه در غرب دامن زد.

وی ادامه داد: آن غربی هایی که می خواهند از مصرف مواد مخدر در جامعه جلوگیری کنند چرا کاری نکرده اند و به دنبال منافع آن نیستند و اینجا به هیچ وجه نمی توان به آنها اعتماد کرد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه حساسیت به مواد مخدر باید توسط خانه ها و مدارس ایجاد شود، افزود: البته باید یک قالب موثر برای این موضوع اعمال شود و خطری بزرگتر از مواد مخدر نیست زیرا مواد مخدر خلاف دین، فرهنگ، جامعه و … است. می زند و همه چیز را از انسان می گیرد، اعم از حسادت، دین، وطن پرستی، تقوا، مال و جان.

سخنگوی ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خانواده ها و آموزش و پرورش باید توجه ویژه ای به مبارزه با مواد مخدر داشته باشند و نباید به دیگران و غربی ها تکیه کنیم زیرا پول و زمین او را برای مصرف مواد صنعتی جمع آوری می کنند.

وی با بیان اینکه باید ماهیت دشمن را در زمینه مواد مخدر نشان دهیم، افزود: باید جامعه را نسبت به همه منویات شیطانی دشمن که یکی از مواد مخدر است و وظیفه دشمن و غربی ها است، حساس کنیم. برای ایجاد فساد. راه در این زمینه. «شروع کنید.

آیت الله عبادی با بیان اینکه در مبارزه با مواد مخدر باید اقدام جدی صورت گیرد، ادامه داد: در پشت صحنه مواد مخدر بسیار خطرناک است و دشمن به دنبال ترویج انواع فساد در جامعه است و هرکس در دام مواد مخدر بیفتد دیگر نمی تواند. معامله با دشمن انجام می شود زیرا او حسادت و دین خود را از دست داده است.

سخنگوی ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مانعی بر سر راه نقشه های دشمن بود، گفت: هیچ ملت و ملتی نتوانسته جلوی غربی ها را بگیرد و جمهوری اسلامی راه این معاندین را در پیش گرفته است. “

وی ادامه داد: امروز عدالت خواهی برای انقلاب اسلامی به گونه ای است که مردم کشورهای غربی نیز شعار نظام جمهوری اسلامی را سر می دهند و دشمنان تلاش های زیادی برای نابودی انقلاب اسلامی انجام داده اند اما ناکام مانده اند.

آیت الله عبادی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که امروز دنیا در حال تغییر است و کسانی که آیه یأس را می خوانند باید ببینند که گذشت زمان به نفع اسلام است و نسل هشتاد و نهم نه تنها در ایران، اما کشورهای دیگر هم امام زمان (عج) را دوست دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید