خط قرمز کی روش روی نام مهاجم استقلال

خط قرمز کی روش روی نام مهاجم استقلال

کارلوس کی روش نام 5 بازیکن استقلالی را در لیست جدید بازیکنان داخلی تیم ملی قرار داد. حسینی، مهدی پور، چشمی، محبی و جلالی بازیکنان مینی کمپ استقلال هستند که قرار است زیر نظر کی روش در تمرینات نیم فصل تیم ملی حضور داشته باشند. این روند تا شروع جام جهانی ادامه خواهد داشت و استقلالی ها باید زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین کنند.

لیست جدید استقلال برای حضور در تیم ملی در حالی اعلام شد که نام کایدی به چشم نمی خورد و این سوال پیش می آید که چرا بازیکن کوچک آبی ها که دو هفته پیش در تمرینات مجموعه پزشکی و ورزشی پاک در کنار سایر ملی پوشان حضور داشت. ، چرا در مینی کمپ نیست؟ البته در لیست اولیه مینی کمپ چند بازیکن دیگر هم حضور داشتند که در نهایت کی روش حذف شد و بعید نیست نام قیدی هم در بین آن نفرات باشد اما این حرکات هرگز به نفع قیدی نیست و نشان می دهد که کارلوس. کی روش در این مورد بسیار مشکوک است ظاهر بازیکن و به احتمال زیاد گیدی از لیست مسافران تیم ملی برای حضور در جام جهانی حذف خواهد شد.

ممکن است اگر مشکلی برای سردار آزمون پیش بیاید و این بازیکن به تیم ملی دعوت نشود، از محمد محبی استفاده شود و حتی در آن شرایط کی روش کایدی را با خود به جام جهانی نبرد.

دیدگاهتان را بنویسید