خط قرمز یحیی دور نام ستاره مورد مناقشه پرسپولیس؟ ضربه بزرگی برای مهاجم پرسپولیس برای خودش و تیمش

خط قرمز یحیی دور نام ستاره مورد مناقشه پرسپولیس؟  ضربه بزرگی برای مهاجم پرسپولیس برای خودش و تیمش

عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که در دو فصل اخیر گل های مهمی برای تیمش به ثمر رسانده است، دی ماه سال گذشته در دیدار مقابل شهر خودرو در مشهد دچار پارگی رباط صلیبی شد و در این فصل غایب بود.

آل کثیر در ماه های اخیر با وجود تایید پزشکان تیم پرسپولیس مبنی بر پارگی رباط صلیبی، حاضر به عمل جراحی نشد و قصد داشت با شرایط موجود بازی کند که با مخالفت کادرفنی مواجه شد.

مهاجم پرسپولیس حتی با شکستگی رباط در تمرین پرسپولیس شرکت کرد اما یحیی گل محمدی به این بازیکن اجازه حضور در تمرینات سخت و فشرده را نداد. پس از گذشت چندین ماه از مصدومیت عیسی، این بازیکن در برابر عمل جراحی مقاوم بود و قصدی برای آن نداشت.

شاید اگر او این کار را درست انجام می داد، زمانی که لیگ جدید شروع می شد، بازی می کرد. سماجت و البته نصیحتی که به آل کثیر کردند باعث شد او زمان زیادی را تلف کند.

پس از مدت ها سرانجام آل کثیر تصمیم به عمل جراحی گرفت و در نهایت زانوی خود را زیر تیغ جراح گذاشت. با اینکه مدتی است تمرینات خود را آغاز کرده و به نزدیکانش گفته که انگیزه بالایی دارد اما این بازیکن نمی تواند در نیم فصل اول بازی کند.

عیسی که با تیمی قرارداد ندارد و بازیکن آزاد است مدت هاست منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی پرسپولیس است. اتفاقی که تا به حال رخ نداده و شایعات حاکی از عدم تمدید قرارداد آل کثیر است.

پرسپولیس و یحیی گل محمدی را نمی توان در این موضوع مقصر دانست و خود عیسی بیشتر مقصر است. او با تصمیمی که گرفت و البته با مشاوران اشتباهی که در کنارش داشت، خودش را از حضور در پرسپولیس و داشتن یک مهاجم خوب محروم کرد.

این در حالی است که پرسپولیس در خط حمله به شدت ضعیف است و عیسی اگر شرایط بازی را داشت می توانست از ابتدای این فصل به پرسپولیس کمک کند. در واقع، آل کثیر نمونه بارز این ضرب المثل معروف است که می گوید: «کار انجام شده، برنامه نیست!» خب.

دیدگاهتان را بنویسید