خط و لوگوی علیرضا منصوریان برای شهر خودرو

223806 757 خبر خاکستری

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره دیدار تیمش مقابل مشهد خودرو با اشاره به لغو پرواز این تیم به مشهد که مجبور شد در نشست خبری شرکت نکند، گفت: بازی سختی خواهیم داشت. چون دوست خوب و عزیزم همبازی است من به او علاقه دارم داوود سید عباسی فرم تیمش را تغییر داد. مردم فکر می کردند هودرو شرایط بسیار بحرانی تری نسبت به الان خواهد داشت، اما او توانست تیم را از شرایط بسیار بحرانی به فرمی برساند که برای ماندن در لیگ برتر با سه تیم برتر خود رقابت کند.

وی افزود: گواه صحبت های من در مورد تیم شهرهدرو بازی با گل گهر و امیر گله نویی است که 3-1 سقوط کردند و بازی قدرتمند و پرنشاطی را از آنها دیدیم. بازی سختی خواهیم داشت البته در این طرف قضیه تیم ما از نظر بدنی، روحی و روانی کاملا آماده است. ما نسخه جدیدی از کارهای تاکتیکی خود را ارائه کردیم و بچه ها این تفکر تاکتیکی را به خوبی یاد می گیرند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خاتمه گفت: امیدوارم بتوانیم تیم صنعت نفت آبادان را که طرفداران زیادی در سراسر کشور، خوزستان، آبادان، خرمشهر، ماهشهر و اطراف دارد، با افتخار بیاوریم. انشاالله به فضل الهی هر دو تیم زنده و سربلند زمین را ترک خواهند کرد و اگرچه بازی سختی است اما با سه امتیاز مشهد را ترک خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید