خواندن شباهت های فتنه 88 و قیام های 1401/ دشمن از آینده قدرتمند ایران می ترسد


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919670

استفاده از سلبریتی ها به عنوان رهبران انقلاب فرضی؛

در اغتشاشات 1367 و قیام های 1401 جنگی ترکیبی، چند جانبه و ترکیبی علیه مردم ایران به راه افتاد که در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای و ژئوپلیتیکی مورد استفاده قرار گرفت. بسیار سنگین تر از سال 2008 است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ۸دی، قیام ۸۸ بزرگترین قیام صد سال اخیر علیه ملت ایران و مردم آن بود که هوشمندانه طراحی و اجرا شد. در این گزارش چند بخش از این شورش و شباهت‌های آن با شورش اخیر ناکراتکو به اختصار در سال 1401 شرح داده شده است.


دوقطبی شدن جامعه بر مبنای مدرن-سنتی

دشمن همیشه می خواهد جامعه را دوقطبی کند و با این روش درگیری های حزبی-سیاسی و در نهایت هرج و مرج و جنگ داخلی ایجاد می کند و در سال 1387 دشمنان دوقطبی مدرن و سنتی را فرافکنی کرد و پیروان میرحسین موسوی را مردمی مدرن و آزادی خواه خواند. حامیان احمدی نژاد به عنوان گروهی از عقب مانده ها البته او همین روش را در سال 1401 طراحی کرد و در دو بخش حامیان دین و مخالفان دین و به عبارتی حجاب با شعارهای به ظاهر زیبایی مانند زن- به جامعه ارائه کرد. زندگی – آزادی می خواهد با خشونت به افکار عمومی القا کند که حجاب در عصر جدید معنایی ندارد، البته رسانه های غربی و حامیان محلی این اندیشه هرگز از وضعیت اخلاقی امروز جامعه غربی و ناخشنودی و تباهی فرهنگی چیزی نگفته اند. از بنیان خانواده و ارزش های مبتنی بر حجاب اجباری، حرفی نمی زنند.


استفاده از مشاهیر سیاسی به عنوان رهبران انقلاب مفروض

در فتنه 88 مانند امروز سلبریتی ها رهبران مفروض انقلاب دشمن بودند، اما تفاوت سال 88 با 1401 عمق فتنه بود که در سال 88 بسیار شدیدتر و خشن تر از سال 1401 بود که به دلیل وجود رهبران داخلی برای فتنه برخی افراد. می خواست کسانی را سرنگون کند که زمانی کارمند جمهوری اسلامی بودند و با مدیریت اداری و کشوری آشنا بودند و با دستگاه های امنیتی، سیاسی و فرهنگی ارتباط نزدیک داشتند.


استفاده از رسانه در دو جلسه 88 و 1401

قیام 1401 از بیرون سرچشمه می گیرد و عمق 88 را ندارد اما تفاوتی که می تواند گستره مشهود آن را نشان دهد رسانه است اما تخریب 88 را ندارد.

رسانه در سال 1401 بسیار فراگیرتر از سال 1387 است و همه افراد جامعه را فعال رسانه ای می دانند و هر فردی یک خبرگزاری است و در این شرایط یک اعتراض کوچک چند نفری در یک میدان مرکزی ناگهان به یک خبر رسانه ای تبدیل می شود. . در صورتی که حضور عده ای در آغاز فتنه سال 1387 بسیار بیشتر از فتنه 1401 بود.

متأسفانه اجازه فعالیت آزادانه به پلتفرم‌های خارجی مانند تلگرام، اینستاگرام و واتس‌اپ در روزهای ابتدایی منجر به از دست دادن عرصه رسانه‌ای کشور برای کل دشمن شد و رهبر انقلاب نیز بارها بر این موضوع تاکید کرده‌اند. این کشور باید با استخدام نیروی نخبه فناوری اطلاعات، پلتفرم های داخلی برای این کار را از پایه ایجاد می کرد.

نگاه غیرحرفه ای به رسانه ها در خبرگزاری های اصلی کشور و معیشت پایین خبرنگاران و نبود امنیت شغلی از دیگر عواملی است که باعث می شود رسانه ها نتوانند افراد مستعد را جذب و یا حفظ کنند و برای فعالیت حرفه ای رسانه ها این نکات وجود دارد. باید عمدتاً در سطح رهبران کشور مورد توجه قرار گیرد. اما اهمیت یک نیروی رسانه‌ای حرفه‌ای کمتر از یک نیروی امنیتی حرفه‌ای یا فعال در حوزه انرژی هسته‌ای یا صنعت موشک نیست و در حالی که مسئولان کشور توجه خاصی به این موضوع ندارند، خاکستر همین است و کاسه هم همینطور


جنگ هیبریدی سنگین

در هر دو قیام 1367 و 1401، جنگی ترکیبی، چند جانبه و ترکیبی علیه مردم ایران به راه افتاد و این جنگ در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای و ژئوپلیتیکی مورد استفاده قرار گرفت، هرچند شدت ضربات اقتصادی در 1401 خیلی سنگین بود بدتر از سال 2008 چون در سال 2008 کشور وضعیت اقتصادی عادی داشت و به طور معمول نفت را در بازار جهانی می فروخت و پولش را به اقتصاد تزریق می کرد اما در سال 1401 دشمن تحریم اقتصادی و فروش را دنبال کرد. نفت ایران برای عصبانیت مردم دست به بازارهایی مانند ارز، مسکن و خودرو زد و متأسفانه در این سال ها برخی از کارکنان با عملکرد ضعیف وارد پازل دشمن شدند.


ترسیم آینده ای تاریک برای ایران در کنار جمهوری اسلامی

در سال 2008 رهبران شورش آینده بسیار زشت و تاریکی را برای ایران ترسیم کردند و گفتند که اگر احمدی نژاد رئیس جمهور بماند، جنگ بین ایران و آمریکا اجتناب ناپذیر خواهد بود و ایران در آینده چیزی جز تاریکی نخواهد داشت. برخی این ادعاها را باور کردند و گفتند; عملکرد دولت در چهار سال اول خوب بود اما ادامه آن خوب نیست. دقیقاً همان جنگ سیاه در سال 1401 انجام شد و تأیید شد که جوانان ایرانی آینده ای برای ادامه زندگی در کشور ندارند و ادعاها واقعیت نیستند.

اولاً قیمت ارز یک معامله بین دو اقتصاد کشور است و ممکن است در آینده به دلیل تحولات ژئوپلیتیکی، قدرت دلار مثل امروز نباشد. ، قدرت دلار امروز مانند 10 سال پیش نیست. قبل از جنگ در اوکراین، تمام معاملات عمده اقتصادی در جهان با دلار انجام می شد. و امروز روسیه با پول خود نفت و گاز خود را می فروشد و پیش بینی می شود در آینده ای نه چندان دور چین نیز وارد این پازل شود و قدرت دلار به یکباره با کاهش چشمگیر مواجه شود.

اتحادیه اروپا نیز با تقسیم بندی های مختلفی مواجه است و این احتمال وجود دارد که یورو نیز در سال های آینده دچار افت جدی شود.

ایران منابع عظیم و فراوانی دارد و کشور در حال پیشرفت است و باید به جمهوری اسلامی ایران فرصت داد تا این دغدغه مهم مردم را برطرف کند، اما دشمن می داند که ایران در حال پیشرفت است و از هر فرصتی برای ایجاد شورش در ایران استفاده خواهد کرد. این یک طعمه برای جلوگیری از پیشرفت ایران محسوب می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید