خواننده مشهور پاپ کشور به قتل پدرش متهم شد

چند روز پیش دو زن میانسال با طرح شکایت از برادرشان در دادسرای جنایی تهران مدعی شدند برادرشان در مرگ پدر پیرشان نقش داشته است.

یکی از آنها گفت: ما چهار خواهر و برادر هستیم، یکی از برادرانمان معتاد است و خواهرم نیز در خارج از کشور زندگی می کند و من مدت زیادی است که ازدواج کرده ام و جدا زندگی می کنم، بنابراین پدر پیرم با برادر دیگرم که مجرد است زندگی می کرد. .

اسفند سال گذشته بود که به ما گفتند پدرم در دستشویی افتاده و پایش شکسته است. او را در بیمارستان بستری کردیم و دو عمل جراحی انجام داد. بعد از چند روز از بیمارستان مرخص شد و در منزل از او مراقبت کردیم، اما در فروردین ماه امسال دچار زخم بستر شد و فوت کرد.
این زن میانسال ادامه داد: معتقدیم برادرم در رسیدگی به پدرم سهل انگاری کرده و احتمالاً به دلیل ارث میلیاردی که از پدرم دریافت کرده، باعث مرگ او شده است. از سوی دیگر پزشکی قانونی علت مرگ پدرم را خونریزی داخلی مغزی بر اثر ضربه به سر اعلام کرد و برادرم گفت پدرم از پهلوی چپ به زمین افتاد. اما پزشکی قانونی اعلام کرده است که ضربه از ناحیه راست به سر پدرم وارد شده است. به گفته برادرم این مصدومیت باید از سمت چپ می بود. موضوع دیگری که ما را نگران می کند این است که سر پدرم هیچ گونه کبودی و جراحتی نداشت و علت مرگ را خونریزی مغزی اعلام کردند. حالا خواهرم آمده ایران با هم از برادرمان شکایت کنیم.
با شکایت دو زن میانسال به دستور بازپرس وحید ناصری؛ تحقیقات آغاز شد و مشخص شد برادر این دو زن میانسال یکی از خوانندگان مشهور پاپ کشور است که صدایش در تیتراژ چند سریال تلویزیونی شنیده شده است.
بعداً این خواننده 48 ساله برای انجام تحقیقات به دادسرا فراخوانده شد، اما وی به بازپرس گفت: در مدتی که پدرم بیمار بود همیشه از او مراقبت می کردم و مشکلی نداشتیم.
روز حادثه پدرم به دستشویی رفت اما ناگهان متوجه شدم که او زمین خورده است. در همان زمان با 911 تماس گرفتم و امدادگران آمدند. اما گفتند وضعیت جسمانی پدرم خوب است و آسیب جدی ندیده است. به همین دلیل پدرم را به بیمارستان منتقل نکردند و بعد از چند روز که دردش شدید شد و کبودی روی پاهایش مشهود بود، او را به بیمارستان رساندیم و عمل کردیم. سپس در خانه از او مراقبت کردم، اما او زخم بستر شد و در نهایت فوت کرد.
وی ادامه داد: در کنار این دو خواهر یک برادر هم دارم که میلیاردی ارث برده است. اما چون پدرم به میل خود بخشی از اموالش را به نام من منتقل کرده بود و با من زندگی می کرد و من کارش را انجام می دادم از من شکایت می کنند و ادعا می کنند که به خاطر ارثیه پدرم را کشته ام.
این را هم بگویم که دو هفته قبل از سقوط پدرم، او را به باغ کردان بردیم که او هم افتاد، اما او به من گفت که حالش خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد.
بر این اساس بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران با دستور تشکیل کمیسیون پزشکی قانونی سه نفره از آنها خواست تا علت دقیق مرگ این پیرمرد را بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید