خودباوری و خودکفایی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بود

ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803005

تورج رزمجو گفت: آنچه می توان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی نامید بحث خودباوری و خودکفایی در همه عرصه های پزشکی، نظامی، اقتصادی و… است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرماندار لنده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد با سعادت حضرت امام خمینی (ره) گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد. یک الگوی اجتناب ناپذیر برای همه، زن یک داستان است و امیدواریم زنان ما نیز با عزت از این بانو الگو بگیرند.

تورج رزمجو گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) موهبتی الهی است که درک اعماق اقیانوس فضایل از توان ما خارج است، جایگاه رفیع آن در چشم هر بیننده ای خیره کننده است که قدرت هر بیان و کلامی را از او می گیرد. یک مرد

وی افزود: شخصیت بی‌نظیری چون امام خمینی (ره) با نفوذ سخنان ایشان در دل ملت ایران و همه ملت‌های آزادی‌خواه توانسته دنیایی انقلابی بسازد. این از یوغ رژیم پهلوی است.

فرماندار شهرستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مقدمه روشنی برای همدلی و همزبانی مردم ایران در اطاعت از رهبری و پیروی از فرامین و توصیه های علمای دین برای حرکتی نو در این عصر بود.

وی تاکید کرد: اگر نگاهی به خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف بیندازیم، به وضوح می توان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته را با وجود جنگ و تحریم دید.

رزمجو گفت: قبل از انقلاب اسلامی توجه چندانی به آموزش اقشار مختلف مردم نمی شد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی و تمرکز بر ارتقای سطح سواد، در کمتر از دو دهه، تغییرات اساسی در علم در کشور تحولات اساسی ایجاد کرد و به دستاوردهای علمی مهمی در زمینه فناوری، نانوتکنولوژی، فناوری، نظامی و دفاعی و سایر زمینه ها دست یافت.

وی تاکید کرد: با توسعه پزشکی و نظام سلامت در جمهوری اسلامی ایران علل مرگ و میر کاهش یافته و مرگ و میر ناشی از بیماری های عفونی و مشکلات بارداری و زایمان در ایران کاهش یافته است. افزایش خدمات بهداشتی و درمانی در جمهوری اسلامی ایران منجر به تغییر ترکیب مرگ و میر و تغییر در ترکیب بیماری ها شده است.

رزمجو ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و پاسداران و مدافعان حرم و رهبری بی نظیر ائمه انقلاب به چنان عزت و اقتداری دست یافته است که همه ابرقدرت ها در جهان از این افتخار شگفت زده شده است.»

وی افزود: امیدواریم در دهه مبارک فجر بتوانیم خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نحو شایسته ای به نسل جوان کشور منتقل کنیم و تمامی ادارات و نهادها موظف به ارائه خدمات به شهروندان به بهترین شکل ممکن هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید