خودباوری که بازیکنان ارزشمند و ارزشمند هستند/ ملی پوشان کشورمان باید از دیدار مقابل فرانسه لذت ببرند

ساعت: 21:53
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923342

سرمربی هندبال کشورمان در خصوص بازی تیم ملی مردان ایران مقابل اسلوونی در مرحله اصلی جام جهانی به ما گفت: فکر نمی‌کنم مهم این باشد که با چه اختلافی شکست خوردیم، مهم این است که ایده‌ها و افکاری را که داشتند اجرا کردند. این نشان می دهد که هندبال ما هر روز در حال پیشرفت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود ظهرابی مربی هندبال کشورمان در گفتگوی روابط عمومی فدراسیون هندبال درباره دیدار تیم ملی مردان ایران مقابل اسلوونی در مرحله اصلی مسابقات جهانی گفت: ابتدا به بازیکنان به خاطر تفکر و هدفشان تبریک می گویم. آنها بازی به بازی پیشرفت کردند، به خصوص در نیمه دوم بازی با اسپانیا. به نظر من اگر دو سه بار دیگر به جام جهانی رفته بودیم، قطعا بازی با اسلوونی نزدیک بود و حتی ممکن بود پیروز هم از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: اما با غیبت بازیکنان مصدوم شرایط در تیم وخیم بود. بچه ها تمام تلاششان را کردند. به نظر من مهم این نیست که با چه حاشیه ای از دست دادیم، مهم این است که ایده ها و افکاری را که داشتند اجرا کردند. این نشان می دهد که هندبال ما هر روز پیشرفت می کند. اعتماد به نفسی که بازیکنان به دست آورده اند قابل تحسین و ارزشمند است.

ظهرابی در خصوص دیدار پیش رو تیم ملی کشورمان مقابل فرانسه گفت: قطعا تیمی که در مسابقات جهانی، المپیک و قاره اروپا قهرمان شده تیم بزرگ و قابل احترامی است. بازیکنان ما باید از بازی با فرانسه لذت ببرند و استرس و فشار برای ایده گرفتن نداشته باشند.» که در نظر دارند مقابل این تیم بازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید