خوزستان به طور رسمی میزبان مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر شد


ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842399

در نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با رئیس هیئت وزنه برداری این استان، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، خوزستان رسماً به عنوان میزبان ششمین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر انتخاب شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به همراه سید علیرضا کوریشی رئیس هیئت وزنه برداری استان از اردوهای تیم ملی نونهالان و بزرگسالان بازدید کرد.

وی ضمن اعلام موافقت با میزبانی خوزستان در ششمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر، ابراز امیدواری کرد که حضور ورزشکارانی از سراسر کشور به ویژه خوزستان در این رقابت ها باعث ایجاد انگیزه، شور و امید برای نسل نوپا شود. ملی پوشان فعلی این استان باید الگویی مثبت به ویژه برای همشهریان خود باشند و با کسب نتایج مطلوب و مدال های رنگی دل همه مردم ایران به ویژه آبادانی های داغدار را شاد کنند.

بنی تمیم پس از بازدید از این اردو به صورت اختصاصی با ایلیا صالحی پور و سیدایوب موسوی دو وزنه بردار خوزستانی و در نهایت با اهدای هدایای نقدی سه وزنه بردار ملی پوش این منطقه از جمله رضا دهدار ستایش به گفتگو پرداختند.

بنی تمیم پس از تلاش کادر محترم فدراسیون وزنه برداری کشور، لوگوی دست ساز هیئت وزنه برداری خوزستان را به علی مرادی تقدیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید