خوشحالم که تاریخ ساز شدم. جوانان ایرانی می توانند تاریخ ورزش را تغییر دهند


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839773

من به عنوان اولین ایرانی جزو 16 بازیکن برتر اسنوکر جهان بودم

قهرمان اسنوکر حرفه ای جهان گفت: پس از تمرینات مستمر، اولین ایرانی بودم که در بین 16 اسنوکر برتر جهان قرار گرفتم و این ورزش را در کشورم ثبت کردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ حسین وفایی ملی پوش اسنوکر کشورمان پس از مسابقات متعدد و قهرمانی در ضربات پنالتی و عملکرد درخشان در انجمن اسنوکر حرفه ای با استقبال پرشور خانواده بزرگ بیلیارد به کشور بازگشت. بازگشت وفایی پس از 2 سال باعث شد تا طرفداران این شخصیت با شور و شوق خاصی در مراسم استقبال شرکت کنند.

صنعت اسنوکر در ایران طرفداران زیادی دارد و تعداد زیادی از این علاقه مندان به همراه مسئولان فدراسیون به استقبال حسین وفایی در فرودگاه امام خمینی آمده اند.

با پایان یافتن فصل اسنوکر و اتفاقات انجمن حرفه ای در این رشته و تا آغاز فصل جدید، وفایی در ایران فعالیت و تمرین خواهد کرد.

حسین وفایی در فرودگاه و در حاشیه مراسم استقبال از کاروان اعزامی گفت: جوانان ایرانی باید مطمئن باشند که می توانند و هر چیزی ممکن است. با اندکی تلاش و پشتکار می توانند به آنچه در نظر گرفته اند برسند. خوشحالم که با این نتیجه باعث افتخار مردم کشورم شدم.

وفایی در ادامه به سطح بالای مسابقات تیراندازی و انجمن حرفه ای اسنوکر اشاره کرد و افزود: سطح مسابقات بسیار بالا بود و برترین های این رشته حضور داشتند. 128 بازیکن حرفه ای اسنوکر در جهان وجود دارد که همه آنها بهترین هستند. به خودم قول دادم که می توانم مقابل حریفانم پیروز شوم و به عنوان اولین ایرانی توانستم در تاریخ ثبت نام کنم و جزو 16 اسنوکر برتر جهان باشم.

قهرمان اسنوکر حرفه ای جهان در پایان درباره آینده بولینگ و بیلیارد در ایران گفت: آینده خوبی در کشور ما در انتظار این عرصه است و اگر مشکلات مالی حل شود و منبع درآمدی ایجاد شود قطعا ورزشکاران با انگیزه بیشتری بازی خواهند کرد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید