داور با سوت هایش اعصاب ما را خورد / زاهدیفورد را برای بازی های ما رها نکنید!


ساعت: 22:57
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838856

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با اتفاقاتی که افتاد شرایط به گونه ای شد که در زمین خودمان غریبه شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام پس از شکست 2 بر صفر فولاد خوزستان مقابل استقلال در نشست خبری حاضر شد و گفت: می دانستیم به مشکل خورده ایم. امروز زاهدی فر را برای این دیدار مهم انتخاب کردند. زاهدی فر با سوت های خود بازی را پیش می برد. در دقیقه 96 به دروازه بان حریف کارت زرد داد. دلیل این چیست؟ او پنالتی نگرفت و مورد دیگری نبود. بازی داور را می شنوم و با سوت هایش ما را ناراحت می کند.

وی افزود: دیروز هم می دانستیم که این اتفاقات در حال رخ دادن است. این اتفاقات همیشه برای تیم های پایتخت می افتد. باید با این موارد هم مبارزه کنیم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. می توانستیم برنده شویم، اما نشد. دو گلی که خوردیم در ضد حمله نبود و حریف موقعیت دیگری نداشت.

نکونام در خصوص تعویض زودهنگام رساوند گفت: نمی خواستیم از آرش استفاده کنیم. او این هفته سرما خورده بود اما اگر بازی نمی کرد شایعاتی به وجود می آمد. آرش از نظر بدنی ضعیف بود و مجبور شدیم او را عوض کنیم. رضاوند بهترین هافبک فوتبال ایران در نیم فصل دوم بود. او خیلی به تیم ما کمک کرد و ما توانستیم به او کمک کنیم. تعویض زود هنگام آن از ارزش آن نمی کاهد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در دیدار امروز توپ هایی به ثمر رسید که فرصت گلزنی نداشتند. توپ هایی که فرصت گلزنی داشتیم وارد دروازه نشد. برنامه ما در این دیدار گلزنی بود و شیفت هایمان هجومی بود. با اشتباه یک بچه گل زدیم. بعد از جابجایی هایمان، بازی یک طرفه به سود ما بود. موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

نکونام درباره حضور افراد مختلف در نقاط مختلف ورزشگاه گفت: قبل از بازی گفتم دوست دارم با حضور هواداران بازی کنیم. امروز باشگاه ما اشتباه کرد. مجبور شدیم از دری که اتوبوس ها از آنجا می آمدند وارد شویم، اما اجازه ورود ندادند و از در دیگری وارد شدیم. با عصبانیت خندیدم و مشتی به پای خودم زدم.

وی افزود: می گفتند مسابقه بدون تماشاگر بود اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم 5 هزار نفر در ورزشگاه بودند و محل خبرنگاران و … پر از تماشاگر بود. باشگاه ما مقصر است و آنها باید پاسخ دهند که چرا هواداران ما نیامدند؟ ما در سرزمین خود بیگانه بودیم و این وضعیت در سرزمین خودمان است. این دوگانگی همیشه در فوتبال وجود داشته و امروز هواداران فولاد بی احترامی کرده اند. اگرچه این کار من نیست، اما از هواداران عذرخواهی می کنم. هواداران ما امروز به ورزشگاه نیامدند و تیم میهمان هواداران داشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: داور تصمیم گرفت بازی در مسیری که دوست دارد پیش برود. آیا دیده اید که آنها برای فولاد مقابل تیم های بزرگ پیروز شوند؟ آماده ایم 50 بر 50 به سود حریف بزنیم اما بیش از 70 تا 30 موقعیت را به ضرر خود نزنیم. مربیان همه تیم ها وقتی عصبی می شوند واکنش نشان می دهند اما امروز ما میزبان بودیم و هرکس هر کاری که می خواست با ما انجام داد و من باز هم از هوادارانمان عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید