درخشش باورنکردنی خرید جذاب فرهاد مجیدی; آمار قابل توجه این استقلال در 21 هفته

درخشش باورنکردنی خرید جذاب فرهاد مجیدی;  آمار قابل توجه این استقلال در 21 هفته

پنالتی های خود را با خیال راحت به او بسپارید و مطمئن باشید که حتی اگر این پنالتی مهار شود، ریباند را از دست نخواهد داد. پنالتی ها و پنالتی ها تنها هنر خرید تابستانی کوین یامگا نیست و اگرچه او مهاجم بالایی نیست اما تا به امروز پتانسیل بالایی برای گلزنی دارد که یکی از شانس های آقای گلی برای قهرمانی در لیگ برتر است. یک گل رز

در روزی که کوین یامگا به عنوان بازیکن جدید آبی ها معرفی شد، حتی خوشبین ترین هواداران این تیم هم انتظار نداشتند که او با یک دبل شروع کند، برتری را در نتیجه از هم تیمی هایش ربوده و تاثیرگذارترین بازیکن تیم باشد. فاز تهاجمی

این بازیکن کامرونی که اهل فرانسه است، در 19 بازی از 21 بازی برای آبی ها به میدان رفته و 10 بار موفق به گلزنی شده و در هر دو بازی میانگین یک گل به ثمر رسانده است.

یامگا در حال حاضر 10 گل در گل های خارجی استقلال به همراه جی لوید ساموئل بازیکن فقید این تیم دارد، در حالی که ساموئل فقید در 92 بازی 10 گل زده است اما یامگا تنها 19 گل زده و 10 گل زده است.

در جدول بهترین گلزنان خارجی استقلال شیخ دیابته که سابقه حضور آقای گلی با آبی ها در لیگ برتر را نیز دارد با 27 گل بهترین عملکرد را دارد و در صدر این جدول قرار دارد. او نخواهد رسید. بعد از دیابت در جایگاه دوم ماشین گلزنی سابق آبی ها قرار دارد که حضوری بسیار کوتاه اما خاطره انگیز در استقلال داشت.

مامه تیام ستاره سابق استقلال با 12 گل دومین گلزن استقلال است و تنها در 13 بازی موفق به گلزنی شده است. توضیح اینکه او در یکی از آن 13 بازی فقط یک دقیقه در زمین حضور داشت و در واقع در 12 بازی 12 گل به ثمر رساند، یعنی میانگین یک گل در هر بازی.

یامگا که در حال حاضر با ساموئل پس از عبور از ژانویه، تنها دو قدم تا رسیدن به رکورد مامه تیام فاصله دارد و با توجه به تعداد بازی های باقی مانده استقلال در لیگ و جام حذفی، به نظر می رسد او به زودی بدون گل برای تیام به پایان برسد. متقاطع و بعد از دیابت در این جدول دوم شوید.

یامگا 25 ساله که در پست وینگر بازی می کند تا پایان فصل آینده با آبی ها قرارداد دارد و در اولین سال حضورش در این تیم توانست خود را به عنوان یکی از بهترین خارجی های شاغل در این تیم معرفی کند. فوتبال ایران.

این بازیکن با 10 گل بعد از گادوین مانچا با 11 گل در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و شانس زیادی برای کسب عنوان آقای دروازه بان در این رقابت ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید