درخواست رونالدو از نصر برای آوردن ستاره

باشگاه النصر که این روزها به دلیل امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو در کانون توجه جهانیان قرار گرفته، مصمم است با آوردن چند ستاره مشهور دیگر از دنیای فوتبال به این روند ادامه دهد.

گزارش ها حاکی از آن است که کریستیانو می خواهد یکی از ستاره های پرتغالی را در کنار خود در النصر داشته باشد که اتفاقا یکی از وفادارترین بازیکنان پرتغالی سی آرسون است: پپه. رونالدو و پپه در رئال مادرید همبازی بودند و سال ها در تیم ملی پرتغال با هم بازی کردند.
روزنامه مارکا می گوید در جریان مذاکراتی که بین رونالدو و النصر در ریاض انجام شد، کریستیانو این درخواست را مطرح کرد و قصد داشت په په را بیاورد. په په در حال حاضر به عنوان مدافع میانی در پورتو بازی می کند و رئیس باشگاه پرتغالی اخیرا گفته است که می تواند تا زمانی که بخواهد به بازی ادامه دهد. اما حالا با درخواست رونالدو احتمال انتقال پپه به النصر عربستان افزایش یافته است.
پپه و کریستیانو در رئال مادرید دوستان صمیمی شدند. حتی زمانی که ژوزه مورینیو هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت و اوضاع برای رونالدو پیچیده شد، این دو فوتبالیست پرتغالی در مقابل مورینیو ایستادند و یک جبهه متحد تشکیل دادند.
پپه و رونالدو نزدیک به یک دهه و نیم است که در تیم ملی کشورشان با هم بازی می کنند. در جام جهانی قطر، در دیداری که کریستیانو بازی را به عنوان نیمکت نشین آغاز کرد، بازوبند کاپیتانی به بازوی په په بسته شد. اما به محض ورود رونالدو به زمین، په په به سمت او دوید تا بازوبند را به دوست قدیمی خود بدهد.

رابطه کریستیانو و په په چیزی فراتر از دوستی است و تعجبی ندارد که این دو ستاره پرتغالی بخواهند دوباره در یک رختکن با هم باشند.

پپه در فوریه 40 ساله می شود اما در جام جهانی قطر نشان داد که هنوز هم می تواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند. او این را در سال های اخیر در پورتو ثابت کرد و حالا احتمالا برای مدتی با کریستیانو رونالدو در پیراهن نصر بدرخشد.

دیدگاهتان را بنویسید