دروازه بان قرمزها به سیم پایانی برخورد کرد

دروازه بان قرمزها به سیم پایانی برخورد کرد

هندرسون فرصت زیادی برای حضور در ترکیب منچستریونایتد به دست نیاورد و همین امر باعث شد تا تابستان امسال به صورت قرضی به ناتینگهام فارست برود. این بازیکن پس از درخشش در دوران حضورش در شفیلد یونایتد، به اولدترافورد بازگشت تا فرصتی برای نشان دادن توانایی های خود در این تیم داشته باشد، اما این فرصت برای او پیش نیامد و او در فصل گذشته تنها سه بازی برای این باشگاه انجام داد.

او حالا مدعی شده است که مدیران و کادر فنی یونایتد تابستان گذشته به او قول داده بودند که به عنوان دروازه بان تیم اول آنها انتخاب شود.

هندرسون در صحبت با TalkSport گفت: تابستان گذشته پیشنهادهای قرضی زیادی را رد کردم زیرا به من قول داده شده بود که دروازه بان اول باشم. من را هم راه ندادند. اتفاقی که افتاد بسیار ناامید کننده بود. آنجا بنشینم و 12 ماه فوتبالم را تلف کنم. این رفتار در سن من جرم بود. خیلی عصبانی بودم.”

این بازیکن از این اتفاق ابراز ناراحتی کرد و افزود: بعد از یورو با کادر فنی و مدیران یونایتد صحبت کردم و آنها به من گفتند که به عنوان دروازه بان اول به این تیم برمی گردم. سپس یک تاج گرفتم. “متاسفانه هیچ کس به آنچه من گفتم وفادار نماند.

دیدگاهتان را بنویسید