درگیری عجیب لوکادیا و پرسپولیس

لوکادیا تنها یک هفته پس از انتقالش به پرسپولیس از مرز 500 هزار دنبال کننده گذشت و حالا به 563 هزار نفر رسیده است و احتمالا با حضور در زمین تا پایان قراردادش به جمع میلیون ها فوتبالیست اینستاگرام اضافه خواهد شد. هرچند او قبل از عقد قرارداد با پایتخت کمتر از 100 هزار دنبال کننده داشت.

روز گذشته پستی که لوکادیا پس از گلزنی به فایرسپاسی در یک بازی دوستانه منتشر کرد جنجالی شد و این ستاره هلندی در پاسخ به یکی از هواداران پرسپولیس گلایه های تند را مطرح کرد. یکی از کاربران که احتمالاً انتظار نداشت لوکادیا پاسخ دهد، خطاب به او نوشت: «استفاده از فضای مجازی و گرفتن فالوور را متوقف کنید، سخت تمرین کنید و آماده باشید زیرا تیم به شما نیاز دارد. موفقیت دنیایی از دنبال کنندگان را برای شما به ارمغان می آورد!

مهاجم به شدت عصبانی پرسپولیس در پاسخ نوشت: ممنون که به من گفتی چطور زندگی کنم. من یک هنرمند، بازیکن فوتبال و طراح هستم. من هر روز خیلی سخت تمرین می کنم که شما نمی بینید. “من تو را سرزنش نمی کنم، اما پسر، من هر روز ورزش می کنم.”

لوکادیا هوادار پرسپولیس با این اظهار نظر ترجیح داد با حمایت از او به بحث پایان دهد، اما مهاجم هلندی با عصبانیت نوشت: «من برای فالوورها اینجا نیستم. من اینجا هستم تا فوتبال بازی کنم. من به راحتی می توانم به 100 میلیون فالوور برسم. همانطور که گفتم، من یک هنرمند، یک بازیکن فوتبال و یک طراح هستم. من از پلتفرم خود همانطور که بخواهم استفاده خواهم کرد. بنشین و از زندگیت لذت ببر، من هم.»

یورگن لوکادیا پس از پاسخ به این نظر، با نظرات مشابه دیگری مواجه شد و ترجیح داد به کاربر دیگری پاسخ دهد: «می‌دانی من روی فوتبال تمرکز نمی‌کنم؟ چه می دانی می توانی انتظار هر چیزی را داشته باشی اما نمی توانی به من بگویی چه کار کنم. من هرچی بخوام پست میکنم فوتبال زندگی من است و من از فوتبال نفس می کشم و عاشق فوتبال هستم. پرسپولیس الان زندگی من است، اما مد و موسیقی را هم دوست دارم و یک انسان هستم. پس شما هم بنشین!”

“من انسان هستم و به موسیقی و مد علاقه دارم”

پس از انتشار نظرات لوکادیا و اعتراض وی به نظرات برخی از هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی هواداران پرسپولیس، برخی کانال ها متن هایی را به زبان هلندی و انگلیسی در اختیار کاربران خود قرار دادند و از آنها خواستند این متن ها را برای کامنت لوکادیا ارسال کنند. محتوای این متن ها حکایت از اعتراض هواداران به بازی این بازیکن از اردوی تیم های رقیب داشت و از این رو قصد برهم زدن تمرکز مهاجم پرسپولیس را داشتند.

لوکادیا در پاسخ به یکی از آن نظرات نوشت: «برادرم هرگز اعصاب من را خراب نمی کند. من عصبانی و ناراحت نیستم. من فقط سعی می کنم بگویم که همانطور که می خواهم زندگی می کنم. داداش من اصلا نگران نیستم.»

برخی از هواداران پرسپولیس احساس می کنند انتقاد از لوکادیا زیر سر هواداران رقیب است.

نکته جالب اینکه روز گذشته در حالی که تمرین پرسپولیس تعطیل بود، لوکادیا تمرین خود را با لوسادا مربی بدنساز پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی دنبال کرد.

اما مهاجم سرشناس سره پوشان که عمدتا در حوزه مدلینگ فعالیت می کند به هواداران پرسپولیس نشان داد که حضور فعالی در اینستاگرام خواهد داشت و دوست دارد از این فضا برای معرفی برند خود استفاده کند.

وی همچنین پاسخ برخی دیگر از هواداران پرسپولیس را داد و از حمایت آنها تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید