درگیری عجیب یک ستاره ملی پوش؛ ضرب و شتم لژیونر باعث ایجاد شکایت شد

درگیری عجیب یک ستاره ملی پوش؛  ضرب و شتم لژیونر باعث ایجاد شکایت شد

یک فوتبالیست هر چقدر هم که از نظر فنی خوب باشد، به شرطی که بتواند در زمین بدرخشد و در بالاترین سطح فوتبال بازی کند تا بیرون نرود. مشکلی که بسیاری از بازیکنان بااستعداد ایرانی با آن روبرو هستند. برخی با مشورت با افراد باتجربه و کنترل کننده توانستند از شر حاشیه ها خلاص شوند، اما برخی نه تنها قدرت مدیریت شرایط را نداشتند، بلکه بیشتر در گرداب فرو رفتند و فوتبالشان نابود شد.

یکی از بااستعدادترین فوتبالیست های سال های اخیر فوتبال ایران که حالا هم لژیونر و هم ملی پوش است، در ماه های اخیر با مشکل بزرگی مواجه شده است. این فوتبالیست سرشناس حدود یک ماه پیش در کشوری که فوتبال بازی می کند، ابتدا بر سر یک موضوع شخصی با فردی درگیری لفظی پیدا کرد اما این درگیری لفظی این دو به قدری طول کشید که به درگیری و درگیری فیزیکی منجر شد.

گفته می شود این لژیونر سرشناس که مهاجم هم محسوب می شود محاکمه شد و حاشیه بسیار زیادی برای او ایجاد شد. مقتول به کمک ضبط تصویری از محل درگیری از فوتبالیست شکایت کرد و برای این بازیکن شکایتی تشکیل شد. ملی پوش مورد نظر حتی یک بار در دادگاه حاضر شده اما قاضی پرونده هنوز حکم قطعی را صادر نکرده است.

حالا پس از این اتفاق، این بازیکن و سایرین با پرداخت پول و جلب رضایت شاکی سعی در پایان دادن به ماجرا دارند اما مشخص است که هنوز موفق به این کار نشده اند. حال باید دید این تفاوت بزرگ برای بازیکن سرشناس ایرانی چه خواهد بود و آیا این لژیونر دوباره به تیم ملی دعوت می شود یا خیر. گفتنی است این بازیکن به احتمال زیاد از دست باشگاهش خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید