در ایام دهه فجر ویژه برنامه های شهرداری شهرکرد اعلام شد


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804391

احمد مولوی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی با محوریت شهرداری شهرکرد در شهرکرد اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد مولوی سرپرست ارتباطات شهرداری شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی با بیان اینکه به منظور برگزاری هرچه باشکوه پیروزی انقلاب، ستاد دهه انقلاب اسلامی در استان و شهرستان شهرکرد تشکیل شد، گفت: اداره ارتباطات شهرداری به عنوان رئیس ستاد دهه فجر شهرکرد انتخاب شد. دهه.

وی افزود: فضای شهری با نصب پرچم های جمهوری اسلامی ایران، پارچه و نخ های نورانی در میادین شهر، نصب المان های مناسب دهه فجر، توزیع تخته پازل در 4 نقطه شهر، توزیع بیشتر بیش از 20 پایگاه فرهنگی و تبلیغی، ویترین تاکسی و اتوبوس با عکس و جملات مناسب دهه فجر و نمایش تصاویر انقلاب اسلامی، تظاهرات و راهپیمایی مردم انقلابی شهرکرد از جمله برنامه های این شهرداری در ایام الله دهه مبارک فجر است. .

رئیس اداره ارتباطات شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه محلات و سازمان های شهرداری مزین است، گفت: سرکشی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از استان، تجلیل از مادران و بانوان نمونه و شایسته و فداکار در سطح شهر مسابقات ورزشی انقلاب اسلامی، شرکت در همایش پیاده روی با همت شورای اسلامی شهرکرد، شرکت در غبارروبی قبور مطهر شهدا، پخش سرودهای انقلابی از سیستم صوتی پارک ها و میادین سطح شهر و شرکت در پایگاه های بسیج، هیئت های مذهبی و محلات، مساجد و حسینه های سطح شهر در زمینه فضاسازی و برگزاری جشن های انقلاب از دیگر برنامه های این شهرداری است.

مولوی با بیان اینکه 43 تاکسی شهری در مانور خودرویی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت می کنند، تصریح کرد: اعطا می شود.

وی گفت: شرکت در مراسم 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) و مراسم راهپیمایی 22 بهمن، خرید و اهدای کتب شهادت و شهادت و انتشار سطوح مختلف در تبیین دستاوردهای انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی با سخنگویی در شهرداری ایجاد و انتشار کلیپ به مناسبت دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی، ارسال پیامک دسته جمعی و افتتاح پروژه ها و خدمات عمرانی در شهر از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید