در برخورد با متخلفان بورس از هیچکس تعارف نداریم

ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781100

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در زمینه تخلفات بازار سرمایه هیچ تعارفی از هیچکس نداریم و بدون توجه به دولت ها با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا پوابراهیمی داورانی با اشاره به تصویب تحقیق و تفحص از فعالیت بورس و سازمان اوراق بهادار در جلسه علنی امروز مجلس، گفت: با تصویب طرح تحقیق و تفحص، دستور کار فرآیندی جدید ارائه نادرست در حوزه بازار سرمایه

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جریان بررسی بازار سرمایه وضعیت موجود بررسی می شود، افزود: یکشنبه هفته آینده جلسه مشترک کمیسیون اقتصادی و وزیر امور اقتصادی و دارایی رئیس جمهور برگزار می شود. بورس و اعضا هیات عالی بورس برای بررسی وضعیت بد بازار سرمایه و عدم تصمیم گیری سریع دولت برای بهبود وضعیت تشکیل می شود.

وی افزود: امیدواریم دولت سیزدهم در اسرع وقت همزمان با طرح نظارت و بررسی بازار سهام، اقدامات اساسی، کوتاه مدت و مناسب را در دستور کار قرار دهد تا نتایج این اقدامات موجب بهبود وضعیت شود. بازار سرمایه…”

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: در زمینه تخلفات بازار سرمایه هیچ تعارفی نداریم و بدون توجه به دولت ها با متخلفان برخورد می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید