در جنگ روانی با دشمن، جهادگران سایبری خط شکنی می کنند


ساعت: 13:34
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887608

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع 6 هزار نفر از فعالان و فعالان جهادی در فضای مجازی:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت فضای مجازی در تحقق آرمان های گام دوم انقلاب اسلامی گفت: جهادگران فضای مجازی در خط مقدم جنگ روانی با دشمن قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه سه شنبه در اولین رزمایش جهادگران، فعالان فضای مجازی و رسانه های پایگاه های مقاومت بسیج در صحن اصلی حرم امام خمینی (ره) اظهار داشت: بسیج به عنوان نهاد انقلاب اسلامی و فرزندان ملت پاسداری در گام اول انقلاب در خدمت و پاسداری گام های زیادی برای پاسداری از ایران برداشت، در گام دوم نیز خدمات و اقدامات بزرگی را برای خدمت به میهن اسلامی بسیجی آغاز کرد و این راه همچنان ادامه دارد..


به گفته سردار سلیمانی، این جمعیت الگویی برای برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی است و با روحیه جهادی به دنبال تحقق اهداف رهبری است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد..


وی گفت: راه اندازی شبکه مردمی سایبرنتیک انقلاب اسلامی که به دستور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده در این زمینه در حال تحقق است و به کارنامه درخشانی دست خواهیم یافت..


رئیس سازمان بسیج مصطفین خاطرنشان کرد: هر ماه تمرینات کشوری و بازی های نقش آفرینی متشکل از گروه های جهادی بسیج در راستای اهداف ملت ایران برنامه ریزی و اجرا می شود..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید